نامه تشکر وزیر جنجالی دولت به رهبر انقلاب : وزیرآموزش وپرورش از ابلاغ سیاست ...


وزیرآموزش وپرورش از ابلاغ سیاست های کلی تحول در نظام آموزش وپرورش توسط مقام عظمای ولایت قدردانی کرد. خبرگزاری ایسنا: وزیرآموزش وپرورش از ابلاغ سیاست های کلی تحول در نظام آموزش وپرورش توسط مقام عظمای ولایت قدردانی کرد.

در متن نامه حمیدرضا حاجی بابایی آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که برگی دیگر بر افتخارات نظام آموزشی کشور افزوده شد و « سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش وپرورش » توسط آن رهبر فرزانه و فرهیخته به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است و فرا روی سیاست گذاران و برنامه‌ریزان و مجریان قرار گرفت.

امروز تحول بنیادین در نظام آموزش وپرورش کشور به پرچمداری حضرت عالی و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به گفتمان غالب آموزش و پرورش تبدیل شده است و فرزندان ولایت مدار جناب عالی در این دستگاه بزرگ و سرنوشت ساز، با عزم راسخ و تلاش خستگی ناپذیر درصدد تحقق آن می باشند.

خوشبختانه ابلاغ سیاست های مذکور وبیانات ارزشمند جناب عالی، در دیدار با فرهنگیان و تاکید و حمایت مجدد از اجرای سند تحول بنیادین، ضمن شفاف سازی و پاسخگویی به سئوالات دیرینه آموزش وپرورش، شور وشوق تحول آفرینی را در بین مدیران و معلمان افزون کرد و افق های تازه ای برای دست یابی به آموزش و پرورش طراز جمهوری اسلامی به وجود آورد.

اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، کارشناسان و معلمان سراسر کشور، تشکر و سپاس خویش را تقدیم آن رهبر عزیز و فرزانه نموده و از خداوند متعال، سلامت و استمرار رهبری داهیانه حضرت عالی را مسئلت دارد.


ویدیو : نامه تشکر وزیر جنجالی دولت به رهبر انقلاب