نامزد جمهوریخواه آمریكا: به جای محکوم کردن ترور دانشمند ایرانی باید دهان مان را می بستیم :



 

 

 

گروه موسیقی با دهان ایرانی , بر طرف کردن بوی بد دهان , برطرف کردن بوی بد دهان

 

ریك سنتروم سناتور سابق ایالت پنسیلوانیا و یكی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریكا از دولت اوباما به دلیل محكوم كردن ترور دانشمند هسته ای ایران انتقاد كرد.

به گزارش عصر ایران سنتروم كه در یك مراسم صبحانه عمومی با 200 تن از هواداران خود در شهر گرین ویل ایالت كارولینای جنوبی سخن می گفت ، اظهار داشت :‌" كشور ما این حادثه را محكوم كرد . احساس من این است كه ما باید دهان مان را می بستیم ."

سنتروم در پاسخ یه سوالی درباره دیدگاهش درباره برنامه هسته ای ایران نیز گفت كه در صورتی كه ایران اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای خود را ندهد وی حامی ایده حمله نظامی به تاسیسات هسته ای این كشور خواهد بود.

وی افزود كه اگر هدف ایران از برنامه های هسته ای اش دست یابی به سلاح هسته ای برای تهدید جهان و نابودی اسراییل باشد آمریكا نباید نسبت به این تهدید بی تفاوت بنشیند.

ایران بارها اتهام تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای را رد كرده و در عین حال بر حق خود در زمینه توسعه تكنولوژی هسته ای برای مصارف صلح آمیز تاكید كرده است .

گفتنی است روز چهارشنبه مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت نطنز در یك عملیات تروریستی در تهران به شهادت رسید.

جمهوری اسلامی ایران آمریكا و اسراییل را به دست داشتن در این ترور متهم كرده است با این حال مقامات واشنگتن با محكوم كردن این اقدام تروریستی هر گونه دست داشتن در این ترور را رد كرده اند..../عصرایران


ویدیو : نامزد جمهوریخواه آمریكا: به جای محکوم کردن ترور دانشمند ایرانی باید دهان مان را می بستیم