نامزدی «کامرون دیاز» و «بنجی مدن» : بر اساس ادعای چند منبع مختلف از جمله « ...


بر اساس ادعای چند منبع مختلف از جمله « US Weekly » گزارش شده است که «کامرون دیاز»و «بنجی مدن» نامزد شده اند.        پادشا: بر اساس ادعای چند منبع مختلف از جمله « US Weekly » گزارش شده است که «کامرون دیاز»و «بنجی مدن» نامزد شده اند.

به گزارش پادشا؛ شایعات درباره ازدواج قریب الوقو ع آنها با مشاهده انگشتر نامزدی در انگشت کمرون بسیار زیاد شده اند، هرچند که از طرف کمرون دیاز حرفی در رابطه با این مسئله گفته نشده است.

کامرون دیاز , کامرون دیاز درحال رای دادن در انتخابات آمریکا , لباس نامزدی

«ازدواج این زوج بعد از گذشت تنها 7ماه از آغاز رابطه عاشقانه آنها خیلی سریع و غیر منطقی به نظر می رسد ولی همه ما برای آنها خوشحالیم.

عشق آنها بهار گذشته، با معرفی بنجی به کمرون از طریق «نیکول ریچی»، همسر برادر دوقلوی بنجی، آغاز شد. آنها هنوز در هیچ مراسم فرش قرمزی با هم حضور پیدا نکرده اند و هیچ توضیحی درباره رابطه خود نداده اند.

دیاز قبلا در مصاحبه هایی که سال های قبل داشته، نشان داده است که تمایلی به ازدواج ندارد. سال 2011 در مصاحبه ای با مجله «ماکسیم» اظهار داشت: « ازدواج یک رسم رو به انزوال است. ما نباید رابطه خود را درگیر سنت هایی کنیم که دیگر تناسبی با دنیای امروز ما ندارند». این اولین ازدواج هر دوی این ستاره ها خواهد بود.


ویدیو : نامزدی «کامرون دیاز» و «بنجی مدن»