نامزدهای جایزه سینمایی ققنوس معرفی شدند : جایزه سینمایی ققنوس با نامزدی فیلم ...



زوج مشهور سینمایی از هم جدا شدند , معرفی بهترین فیلم سینمایی 2016 , سایت سینمایی آی ام دی‌بی مشهورترین بازیگران سال 2016 میلادی را معرفی کرد

جایزه سینمایی ققنوس با نامزدی فیلم های «بادیگارد»، «ایستاده در غبار»، «سیانور»، «نفس»، «رسوایی2»، «دلبری» و «فهرست مقدس» به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی پنجمین هم اندیشی سینما انقلاب (جایزه سینمایی ققنوس) پس از یک هفته اکران آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و سخنرانی اساتید، همزمان با آئین اختتامیه جایزه سینمایی ققنوس به سه فیلم برتر در حوزه سینمای انقلاب جوایزی اهدا می شود.
بر اساس این گزارش همچنین در مراسم اختتامیه که با حضور عوامل مختلف آثار سینمایی برگزار می شود، از دو هنرمند پیشکسوت تجلیل به عمل می آید.
مراسم اختتامیه روز جمعه و در تالار اندیشه حوزه هنری از ساعت 19 تا 21 برگزار می شود.
این جایزه به همت جنبش فکری هنری سینما انقلاب و با دبیری روح الله رجبی از 20 تا 27 بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد که علاوه بر انتخاب سه اثر برتر از سه رسانه فعال نیز در آیین پایانی تجلیل خواهد شد.
پنجمین دوره جایزه سینمایی ققنوس همزمان با نخستین دوره جایزه مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب در مراسمی مشترک با نام جشن تقدیر از منتخبان سینمای فجر انقلاب برگزار خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی - ایرنا


ویدیو : نامزدهای جایزه سینمایی ققنوس معرفی شدند