ناشناخته‌ ترین نقطه روی زمین +عکس : جزیره "سنتینل" در اقیانوس هند یکی از مرموزترین ...


جزیره "سنتینل" در اقیانوس هند یکی از مرموزترین و ایزوله ترین نقاط دنیا است که تا به حال کسی نتوانسته است وارد این جزیره بشود در حالی که رفتن به آن کار خیلی سختی هم نیست. باشگاه خبرنگاران: تا به حال در مورد قرنطینه ها حتما مطالبی را خوانده اید که برخی افراد برای مدت های طولانی در محیط ها بسته زندگی می کنند اما آیا در مورد جزیره های قرنطینه شده هم اطلاعاتی دارید؟

جزیره "سنتینل" در اقیانوس هند یکی از مرموزترین و ایزوله ترین نقاط دنیا است که تا به حال کسی نتوانسته است وارد این جزیره بشود در حالی که رفتن به آن کار خیلی سختی هم نیست.

گرم ترین نقطه زمین , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین , داغ ترین نقطه زمین

این جزیره در نزدیکی هند قرار دارد ولی در همان لحظه که کسی از خط قرمز آن ها عبور کند سیلی از تیرهای کمان است که به سمت آن سرازیر می شود و همچنین بسیاری از مناطق اطراف جزیره به صخره هایی پوشیده شده است.

تا به حال تنها اطلاعات کمی در مورد این جزیره بدست آمده است و تنها محققان می دانند که قوی مهاجر از آسیایی ها در این جزیره زندگی میکنند و از برخی مشاهدات مانند سر و صداها و عکس ها نیز به نظر می رسد به سبک انسان ها اولیه زندگی می کنند.

داغ ترین نقطه کره زمین در دالول اتیوپی , سفر به گرم‌ترین نقطه روی زمین , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین کجاست؟ تصاویر

برخی از زبان شناسان از روی صداهایی که از این جزیره بدست آمده است به این نکته اشاره کرده اند که زبان آن ها به مانند غارنشین های باستان می تواند باشد ولی اطلاعات دقیق در دست نیست.

این جزیره همچنین دارای یکی از پهناورترین جنگل های دنیا است چرا که گونه های درختی آن تنوع بسیار زیادی دارند. در سال 2006 هند نیز تلاش برای ارتباط با این جزیره را قطع کرد.

گرمترین نقطه زمین , سردترین نقطه کره زمین , سردترین نقطه زمین


ویدیو : ناشناخته‌ ترین نقطه روی زمین +عکس