ناراحتی شدید "سیروان خسروی" از کردها! +عکس : اخبار فرهنگی - ناراحتی شدید "سیروان ...



اخبار فرهنگی - ناراحتی شدید "سیروان خسروی" از کردها! +عکس

چندی پیش این خواننده و آهنگساز که در میان گروهی از جوانان طرفداران زیادی دارد، خبر برگزاری کنسرتی را در شهر مادری‌اش، سنندج، اعلام کرد و این خبر با ایجاد کمپین‌های «تحریم سیروان خسروی» همراه بود که به نوع خود عجیب بود.

خسروی در این راستا، در صفحه‌ی اجتماعی‌اش نوشت: «چند روز گذشته، پس از اعلام برگزاری کنسرتم در سنندج، با سیل پیغام‌های غیردوستانه و کمپِین‌های "تحریم سیروان خسروی" مواجه شدم.

بعد متوجه شدم که دلیلش عکسی از برج میلاد و آلودگی هوا بوده که من در صفحه شخصی‌ام گذاشتم و زیر آن نوشتم «شهر من!» و ظاهرا عده‌ای از هموطنان کُرد با دیدن این عکس و نوشته‌ی آن، به این نتیجه رسیدند که من چه‌جور کُردی هستم که زیر عکسی از تهران نوشتم «شهر من!» و در نتیجه بیانیه دادند که از این تاریخ به بعد سیروان خسروی، این کُرد خودفروخته، تحریم می‌باشد!

 

سیروان خسروی , سیروان خسروی آنپلاگد , درمان یبوست شدید

 
عذر می‌خواهم که کُردی نمی‌خوانم، لباس کُردی نمی‌پوشم و در تهران به دنیا آمدم و زندگی می‌کنم! خوشحالم که ایرانی‌های سراسر دنیا جدا از این‌که من ترک، لر یا کُرد هستم، آنقدر به من لطف دارند و متأسفم برای افکار پوسیده‌ی بعضی‌ها. از همین‌جا هم اعلام می‌کنم که در شهر مادری‌ام هیچ‌وقت اجرا نخواهم داشت.»

اخبار فرهنگی - بهار

 


ویدیو : ناراحتی شدید "سیروان خسروی" از کردها! +عکس