ناراحتی جلال حسینی از بدقولی پرسپولیس : مدافع تیم ملی کشورمان گفت: مسئولان ...


مدافع تیم ملی کشورمان گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس برخلاف قولی که داده‌اند به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند. فارس:  مدافع تیم ملی کشورمان گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس برخلاف قولی که داده‌اند به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند.

سیدجلال حسینی اظهار داشت: خوشبختانه با دو برد خوب در خارج از خانه موفق شدیم به جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنیم و این بعد از رفتن تیم ملی به جام جهانی خبر خوب دیگری برای فوتبال ما است. دیگر خودتان شرایط را بهتر می‌دانید که با چه وضعیتی مخصوصا در لبنان به سه امتیاز بازی رسیدیم و به نظرم مستحق صعود به جام ملت‌ها بودیم. من این موفقیت را با توجه به تلاش همه بازیکنان و کادر فنی به مردم تبریک می‌گویم.

حسینی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: در نیم فصل اول همیشه سعی کردم در مورد برخی مسائل برای آرامش پرسپولیس حرفی نزنم اما حقم نیست که بخواهم حقم را بگیرم؟

وی ادامه داد: زندگی شخصی‌ام دچار مشکل شده و پرسپولیسی‌ها مسائل من را حل نمی‌کنند. متاسفانه دچار تاثیرات منفی در زندگی من شده کارهایی را که باید مسئولان باشگاه انجام دهند اما آن را پشت گوش انداخته‌اند.

حسینی ادامه داد: پس از مشکلاتی که برایم پیش آمد قرار بود در نیم فصل و در زمانی که من در اردوی تیم ملی هستم بخشی از پول من را بدهند اما آقایان به یک باره زیر حرف‌شان زدند و همه چیز را فراموش کرده‌اند. برای من جای تعجب دارد.

وی خاطرنشان کرد: آقایان دهقان و شیرینی با توجه به مشکلاتی که برایم پیش آمده بود به من قول دادند که من حداقل 30 یا 40 درصد از قراردادم را برای رفع مشکلاتم که تاثیر منفی هم روی زندگی‌ام داشته می‌گیرم اما الان 5 الی 10 درصد فقط به من پول دادند و باور کنید مشکلات دیگری دارم. من هیچ وقت درباره پول حرفی نزدم و همیشه سعی کردم با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باشم اما واقعا نمی‌دانم چرا حداقل به قولی که به من دادند جامه عمل نمی‌پوشانند. چون باور کنید دچار مشکلات زیادی شدم و امیدوارم هر چه سریع‌تر برای اینکه مسائل دیگری پیش نیاید مشکل من را حل کنند تا من بتوانم کارم را با تمرکز دنبال کنم.

حسینی در پایان در پاسخ به سؤالی که اگر مشکلت حل نشود چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اگر من حرفی می‌زنم به خاطر این است که آقایان به قول خودشان عمل کنند من تا به امروز حداقل قرار بود 30 یا 40 درصد پولم را بگیرم تا برخی از مشکلاتم در زندگی‌ام برطرف شود اما هیچ کس به قول خود عمل نکرده که این اصلا خوب نیست.


ویدیو : ناراحتی جلال حسینی از بدقولی پرسپولیس