ناراحتی باقری از بلاتکلیفی اش در پرسپولیس : کریم باقری گفت:‌ شرایط قراردادم ...


کریم باقری گفت:‌ شرایط قراردادم را به باشگاه پرسپولیس اعلام کردم اما هنوز به من جوابی داده نشد. خبرگزاری فارس: کریم باقری ابتدا در خصوص شرایطش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارم و همیشه خدمت به این تیم را افتخار می‌دانم اما شرایطی داشتم که به باشگاه اعلام کردم آن هم مسئله‌ای طبیعی بود.

وی افزود: اگر امسال بخواهم در خدمت پرسپولیس باشم با توجه به اینکه آقای دایی هم به من اطمینان کرد باید با باشگاه قرارداد رسمی داشته باشم اما وقتی دیدم در این باره با من حرفی زده نشده، من هم تصمیم دیگری گرفتم.

باقری ادامه داد: من در شرایط قراردادم آن چیزی را که می‌خواستم به باشگاه اعلام کردم اما به من جوابی داده نشد. فقط 4 روز پیش بود که رویانیان به من زنگ زد و گفت: در نشستی 3 جانبه همه چیز را حل می‌کنیم اما متاسفانه خبری نشد.

کاپیتان سابق سرخپوشان تاکید کرد: به همین دلیل من از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کنم و تا وقتی که تکلیفم روشن نشود در خدمت این تیم نخواهم بود. با هیچکس هم مشکلی ندارم و فقط چون باید به صورت رسمی با باشگاه کار کنم خواستم قرارداد داشته باشم و همه چیز را هم به باشگاه اعلام کردم.

وی در خصوص بازی ایران مقابل لبنان نیز گفت: بچه‌ها به نظر من خیلی خوب ظاهر شدند و خدا را شکر به آن چیزی که می‌خواستیم یعنی تفاضل گل رسیدیم. این تیم با این روحیه آینده روشنی دارد و امیدوارم که در بازی آخر خود هم محکم قدم بردارد تا همه صعود به جام جهانی را جشن بگیریم.

وی افزود: لبنانی‌ها برای گرفتن یک امتیاز دست به هر کاری زدند اما خدا را شکر بچه‌های ما با تجربه بودند و حامی داشتند، به عنوان هوادار که 100 هزار نفر بودند و میلیون‌ها نفر آنها را در خانه دعا می‌کردند خیلی خوشحالم که این نتیجه رقم خورد و حالا باید تکلیفمان را خودمان روشن کنیم.

هافبک سابق سرخپوشان در پاسخ سؤالی که قبول دارید نباید به نتیجه قطر و ازبکستان تکیه کرد، گفت: قطر میزبان جام جهانی است و به نظر من هرگز دست به کارهای عجیب و غریب نمی‌زند تا خود را زیر سؤال ببرد. اما بهتر است خودمان کار را یکسره کنیم.

وی افزود: همه چیز برای برد کره مهیاست چون بازیکنان با دو برد خوب در سخت‌ترین شرایط ممکن هستند. برد مقابل کره هرگز دور از دسترس نیست و ان‌شاءالله با یک بازی خوب به دور از حاشیه که شاید آنها برای تلافی نتیجه تهران این حاشیه را به راه بیندازند، کره را می‌بریم و به جام جهانی می‌رویم. البته کره تیم خوبی است اما بچه‌هایمان از آنها بهتر هستند.


ویدیو : ناراحتی باقری از بلاتکلیفی اش در پرسپولیس