ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی :             ناراحتی اسرائیل از ...



 

 

 

 

کسب درامد از سایت های کلیکی ایرانی , پربازدیدترین سایت های ایرانی , سایت های معروف ایرانی

 

 

ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی

در سال 1385 و یک سال پس از به قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد در ایران نیز یاد واشم بخش مشابهی را مخصوص فارسی زبانان راه اندازی کرد .

اسراییل از راه اندازی یک وب سایت متعلق به یک کارتونیست ایرانی درباره هلوکاست ، عصبانی است .

به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس این وب سایت (holocartoons.com  ) که از سوی " مازیار بیژنی " راه اندازی شده در سه نسخه فارسی ، انگلیسی و عربی فعال است و در ابتدای آن این عبارت نوشته شده که : " تقدیم به همه کسانی که جان خود را به بهانه هلوکاست از دست داده اند ".

آسوشیتد پرس به نقل از بنیاد " یاد واشم " که مرکز زنده نگهداشتن و موزه هلوکاست در اورشلیم است ، با انتقاد از اهداف راه اندازی چنین سایت هایی می نویسد : " تمسخر واقعه تاریخ هلوکاست در ادامه رویکرد ایران در انکار این واقعه تاریخی و نشانی از گرایش های  یهود ستیزی و نادیده گرفتن حقایق تاریخی همچون هلوکاست و نیز دولت اسراییل و یهودیان است ".

این مرکز در ادامه راه اندازی چنین سایت هایی را در راستای ادامه سیاست های دولت ایران در انکار هلوکاست و تلاش برای تاثیر گذاری روی کسانی که از تاریخ آگاهی ندارند ، توصیف کرده است .

گفتنی است موزه یادبود هولوکاست اسرائیل از بهمن ماه سال 1386 برای مقابله با آنچه که ناآگاهی توده های جهان عرب از واقعه تاریخی هلوکاست می خواند ، بخش عربی وب سایت خود را با هدف مبارزه با آنچه تکذیب هولوکاست در بین مسلمانان و اعراب نامیده شده، راه اندازی کرده است .

در سال 1385 و یک سال پس از به قدرت رسیدن  محمود احمدی نژاد در ایران   نیز  یاد واشم  بخش مشابهی را مخصوص فارسی زبانان راه اندازی کرد .

سایت " هلو کارتونز " کاریکاتورها و کارتون هایی را با مضمون انتقادی از واقعه هلوکاست در خود جای داده است .


ویدیو : ناراحتی اسرائیل از سایت کارتونیست ایرانی