ناراحتی آتیلا حجازی از مسئولان استقلال : هر سال که می گذرد یاد کردن از حجازی ...


هر سال که می گذرد یاد کردن از حجازی در ورزشگاه ها کمتر می شود. آتیلا حجازی از این قضیه ناراحت است و مسبب اصلی این اتفاقات را مسئولان به ویژه مسئولان استقلال می داند. روزنامه تماشا: مدتی است در میان استقلالی ها کمتر نامی از ناصر حجازی شنیده می شود و به نظر می رسد که هواداران این تیم تا حدودی او را فراموش کرده اند.

هر سال که می گذرد یاد کردن از حجازی در ورزشگاه ها کمتر می شود. آتیلا حجازی از این قضیه ناراحت است و مسبب اصلی این اتفاقات را مسئولان به ویژه مسئولان استقلال می داند.

آتیلا حجازی , پست عجیب آتیلا حجازی در اینستاگرامش  , محل زندگی آتیلا حجازی

او در این مورد به قانون گفت: «اسم بردن از ناصر حجازی در ورزشگاه های ایران به ویژه در بازی های استقلال نوعی جرم است. بارها هواداران به من زنگ زده اند و گفته اند به خاطر نام بردن از پدرم از لیدرها کتک خورده اند. مدتهاست خبری از بنرهای حجازی در ورزشگاه آزادی نیست.آقایان اجازه نمی دهند کسی که تی شرت با عکس ناصر حجازی بر تن داشته باشد به داخل ورزشگاه بیاید. آنها حتی نام بردن از پدرم را هم ممنوع کرده اند. مگر می توانند با این کارها پدر من یا هر فرد دیگری که در دل مردم جای دارد از یادها پاک کنند؟ بیرون گود نشسته ام و به تلاش های کسانی که می خواهند حجازی را از یاد مردم ببرند می خندم. آقایان! بدانید ناصر حجازی را نمی توانید از دل مردم بیرون کنید. محبوبیت زوری نیست که بخواهید آن را برای خودتان بخرید. البته این هم یک مدل کار فرهنگی است که مطرح کردن نام ناصر حجازی را در ورزشگاه ها ممنوع کرده اند. دستشان درد نکند.»


ویدیو : ناراحتی آتیلا حجازی از مسئولان استقلال