نادی: ولاسکو به من ظلم کرد : سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از بازگشت به ...


سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از بازگشت به تیم ملی گفت: ولاسکو من را در اوج آمادگی کنار گذاشت و ظلم کرد، اما حالا انگیزه زیادی دارم تا یک بار دیگر توانایی‌هایم را ثابت کنم. ایسنا: سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از بازگشت به تیم ملی گفت: ولاسکو من را در اوج آمادگی کنار گذاشت و ظلم کرد، اما حالا انگیزه زیادی دارم تا یک بار دیگر توانایی‌هایم را ثابت کنم.

علیرضا نادی اظهار کرد: از همه دوستانی که حمایتم کردند تا به تیم ملی برگردم و به حق خود برسم متشکرم. من مصدومیتم را پشت سر گذاشته‌ و تمریناتم را به خوبی انجام داده‌ام، حالا آماده‌ هستم. در فرصت باقی مانده تا مسابقات قهرمانی جهان هم تلاش می‌کنم تا در کنار تیم به هماهنگی کامل برسم و فرم ایده‌آل خود را به دست بیاورم.

وی افزود: خو‌شبختا‌نه در یکی، دو سال اخیر تعدادی بازیکن جوان و مستعد و با انگیزه به تیم ملی والیبال راه یافته اند. آنها آینده‌دار هستند و 100 درصد پیشرفت می‌کنند. تیم ملی باید به آنها فضا بدهد، اما در برخی از پست‌های حساس نیز باید بازیکنان با تجربه حضور داشته باشند. در پست سرعتی زن همیشه باید از حضور بازیکنان با تجربه‌تر استفاده شود، زیرا حساسیت بسیار زیاد است. همچنین در برخی از پست هایی که گهگاه ضعف‌هایی در تیم ملی مشاهده می‌شد به نظرم بهتر است که هم‌چنان از فاکتور تجربه بیشتر استفاده شود. تیم ایران می‌تواند در دفاع روی تور خیلی بهتر از این هم کار کند. قطعا سرمربی تیم هم به همین دلیل خواسته تا به اردوی تیم ملی ملحق شوم. من خودم هم‌چنان باور دارم که می‌توانم یک بازیکن خوب و موثر برای تیم ملی باشم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه در روزهای اوج، من را از تیم ملی کنار گذاشتند. خودم هم نمی‌دانم دلیلش چه بود. همیشه برای خودم سوال بود که چرا ولاسکو یک باره تصمیم گرفت من را کنار بگذارد. خیلی‌ها تعجب کردند. به عنوان کاپیتان تیم ملی همیشه سعی و تلاش می‌کردم که در داخل و خارج از زمین تعامل خوبی با همه داشته باشم. همه چیز خوب بود، اما فکر می‌کنم که از سوی ولاسکو در حق من ظلم شد. حالا سعی می‌کنم که توانایی‌های خود را نشان دهم و به همه ثابت کنم که ولاسکو من را به ناحق از تیم ملی کنار گذاشته بود.

نادی ادامه داد: هیچ گاه انگیزه من برای موفقیت و حضور در تیم ملی از بین نرفت. در طول لیگ برتر امسال هم سعی کردم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم، اما با بدشانسی در مرحله پلی‌آف مصدوم شدم. به هر حال آسیب دیدگی‌ هم جزوی از ورزش است. من سعی کردم با آن کنار بیایم و همان روحیه همیشگی خود را حفظ کنم. مطمئن باشید آن روحیه به من کمک خواهد کرد تا در ادامه هم کار خود را با جدیت دنبال کنم.

وی درباره مسابقات قهرمانی جهان لهستان و سطح انتظارات مردم از تیم ملی والیبال گفت: ما در مسابقات جهانی بر خلاف لیگ جهانی دیگر شرایط میزبانی را نداریم. ما مقابل ایتالیا، برزیل و لهستان در تهران پیروز شدیم. امتیاز میزبانی و حمایت مردم در لیگ جهانی خیلی به تیم ملی کمک کرد اما در مسابقات قهرمانی جهان چنین حمایتی در سالن وجود ندارد. به نظر من سطح مسابقات قهرمانی جهان از لیگ جهانی بالاتر است و شرایط این مسابقات بسیار سخت‌تر است. با مقامی که بازیکنان والیبال ایران آورده‌اند و در لیگ جهانی چهارم شدند همه تیم‌ها برای پیروزی برابر ایران به میدان می‌روند. حالا همه تیم‌های جهان به ایران به چشم یک تیم قدرتمند نگاه می‌کنند. این موضوع کار را بسیار سخت می‌کند اما با همه این موارد معتقدم که تیم ملی والیبال ایران آنقدر ظرفیت دارد که از این موانع هم عبور کند.

علیرضا نادی در پایان گفت: از همه دوستانم و مردم عزیز که در این مدت حامی من بودند تشکر می‌کنم. از رسانه‌ها ممنونم به ویژه از ایسنا که همیشه حتی زمانی که مصدوم بودم و در تیم ملی بازی نمی کردم با من تماس می‌گرفت و من را فراموش نکرد.


ویدیو : نادی: ولاسکو به من ظلم کرد