نادی: من کاپیتان تیم هستم نه معروف! : سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: معروف ...


سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: معروف گفته بود کاپیتانی تیم ملی پیش او امانت خواهد بود و این حرف گواه خیلی از مسائل است. خبرگزاری فارس: سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: معروف گفته بود کاپیتانی تیم ملی پیش او امانت خواهد بود و این حرف گواه خیلی از مسائل است.

 علیرضا نادی در سال 1376 توانست یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی نوجوانان ایران شود و در مسابقات جهانی حضور پیدا کند و بعد به تیم جوانان دعوت شد و با تیم جوانان قهرمان آسیا شد. نادی با بیش 100 بازی ملی جزو باشگاه صدتایی‌ها است. علیرضا نادی در زمان ولاسکو با حرف و حدیث‌های زیادی از تیم ملی ایران کنار گذاشته شد، اما حالا با آمدن بوبان کواچ و پس از سپری شدن دوران مصدومیت کاپیتان سابق تیم ملی والیبال، نادی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد.

عیلرضا نادی درمورد بازگشت مجددش به تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: پس از بهبودی شرایطم تمرینات را پیگیری کردم و کواچ هم مرا به تیم ملی دعوت کرد. شرایط سختی را سپری کردم، چراکه در زمان بدی مصدوم شده بودم. به هر حال مصدومیتم بهتر شد و تمرینات را با انگیزه پیگیری کردم تا اینکه به جایگاه واقعی‌ام بازگشتم.

وی افزود: در زمانی که در تیم ملی حضور نداشتم بازیکنان جوان‌تر مانند فائزی و تشکری شرایط خوبی در تیم ملی داشتند. سعی می‌کنم مانند دوسال گذشته خیلی زود به ترکیب اصلی و اولیه بازگردم. به هر حال هر بازیکنی قابلیت‌هایی دارد و من هم با همین شرایط تلاش می‌کنم خودم را به کادر فنی ثابت کنم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران درخصوص اینکه با بازگشتش آیا کاپیتانی را هم پس خواهد گرفت یا خیر، تصریح کرد: در والیبال کنونی این سیستم‌ها حل شده است و همه متحد هستند. فکر می‌کنم سایر ورزش‌ها هم در این مورد باید از والیبال الگو بگیرند. موضوع کاپیتانی در والیبال حل شده و آنقدر بازیکن باتجربه در تیم ملی حضور دارد که فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. اگر یادتان باشد سعید معروف زمانی که کاپیتان شد حرف‌هایی مطرح کرد و گفت که کاپیتانی پیش او امانت است که این اظهار نظر خیلی مسائل را ثابت می‌کند. معروف یادش نرفته که ما سال‌ها در کنار هم حضور داشتیم و من کاپیتان تیم ملی بودم؛ البته بازیکنانی در تیم ملی هستند که این شایستگی را دارند که کاپیتان تیم ملی باشند.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران درمورد اینکه احتمالاً می‌تواند به آروزهایش یعنی حضور در المپیک و لیگ جهانی برسد، خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می‌کنم که شرایط من شرایط خاصی بود؛ اگر بتوانم خودم را با اوضاع تیم ملی و سایر بازیکنان هماهنگ کنم تا پایان المپیک 2016 می‌مانم و پس از آن رسماً خداحافظی می‌کنم. از اینکه این شرایط برایم فراهم شده است بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم بازهم مانند گذشته برای تیم ملی مفید واقع شوم.

نادی درمورد عقد قرارداد با باشگاه‌ها برای فصل آینده لیگ برتر گفت: هنوز با باشگاهی به توافق نرسیده‌ام؛ البته یک پیشنهاد داشتم که در حد حرف بود. متاسفانه شرایطم به گونه‌ای شده است که من با این همه تجربه باید برای عقد قرارداد بازهم میزان آمادگی خودم را نشان دهم.


ویدیو : نادی: من کاپیتان تیم هستم نه معروف!