نادارن وزیر علوم را بخاطر مدرک رحیمی احضار کرد :     منازعه الیاس نادارن و ...



 

استیضاح وزیر علوم , استیضاح وزیر علوم منتفی شد عض , علوم تحقیقات

 

منازعه الیاس نادارن و محمررضا رحیمی به دور تازه​ای رسیده و از مرز مصاحبه و سخنرانی علیه هم فراتر رفته و عملیاتی​تر شده است.

 

احضار وزیر علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سوی الیاس نادران برای بررسی مدرک تحصیلی معاون اول رئیس​جمهور، شاهدی بر این مدعاست.

امیر طاهرخانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین، در پاسخ به اینکه وزیر علوم چه جوابی به سوال نادران داد؟، گفت: آقای دانشجو گفتند که از مدرک آقای رحیمی هیچ اطلاعی ندارند و باید این موضوع را بررسی کنند.

وی به نقل از وزیر علوم گفت که هیچ مدرکی از سوی رحیمی به هیات دولت و اداره فارغ التحصیلان وزارت علوم ارائه نشده و تا کنون هم وزیر علوم چگونگی اخذ مدرک علمی از سوی وی را بررسی نکرده است.

طاهرخانی افزود: آقای دانشجو در مقابل اصرار آقای نادران که می​پرسید بالاخره مدرک ایشان لیسانس است، یا فوق​لیسانس یا دکترا؟، گفت: من از هیچ کدام از مدارک ایشان اطلاعی ندارم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نادران از پاسخ​های وزیر علوم قانع نشد، ادامه داد: نهایتا قرار بر این شد که آقای دانشجو مدارک تحصیلی آقای رحیمی و روند اخذ آنها را بررسی کرده و ظرف یکی دو هفته آینده گزارش نهایی خود را به مجلس ارائه دهد.

گفتنی است نادران پیش از این نیز از محمدمهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم درباره مدرک تحصیلی مرحوم علی کردان همین سوال را کرده بود و با همین پاسخ هم روبرو شده بود که مدرکی از وی در وزارت علوم نیست.../خبرآنلاین


ویدیو : نادارن وزیر علوم را بخاطر مدرک رحیمی احضار کرد