ناجا: جلوی کشف حجاب در خودرو را گرفتیم : فرمانده ناجاگفت: برخی‌ها زمزمه تحریم ...


فرمانده ناجاگفت: برخی‌ها زمزمه تحریم انتخابات وایجاد شک در انتخابات را مطرح می‌کنند، درحالیکه کشورمان همواره باتکیه برانتخابات مردمی گام برداشته و رهبری نیز بر حفظ حقوق مردم تاکید داشته‌ اند. خبرگزاری مهر: فرمانده ناجاگفت: برخی‌ها زمزمه تحریم انتخابات وایجاد شک درانتخابات را مطرح می‌کنند، درحالیکه کشورمان همواره باتکیه برانتخابات مردمی گام برداشته و رهبری نیز بر حفظ حقوق مردم تاکید داشته‌ اند.

سردار حسین اشتری با حضور در مسجد حضرت الزهرا(س) در جمع نمازگزاران و بسیجیان این مسجد با اشاره به نقش پر رنگ مردم و بسیج در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج و مردم همواره از سال‌های اول انقلاب تا به امروز، نعمت و رحمت بزرگی برای کشور بودند و در ۸ سال دفاع مقدس همیشه در عرصه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی حضوری پر رنگ و درخشان داشتند.

وی ادامه داد: امروز بسیج در میان پیچیدگی‌های جریانات سیاسی داخل و خارج از کشور و در برابر تهاجم فرهنگی مسیر واقعی خود را ادامه می‌دهد و به تفکرات خود پایبند است.

سردار اشتری با بیان اینکه فعالیت بسیج در هر نقطه از کشور به ارتقاء ضریب امنیتی آن نقطه و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی منجر شده است، به امنیت مثال‌زدنی کشورمان در میان سایر کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به برکت خون شهدا، هدایت‌های رهبری و انسجام وحدت مردم، کشوری با ثبات و امنیت است، این در حالی است که دغدغه‌ بسیاری از مردم کشورهای منطقه در دنیای امروز زنده ماندن است نه چگونگی زندگی.

کشورهایی که تا چندی پیش غلام حلقه به گوش آمریکا بودند امروز در وضع نابسامانی به سر می‌برند

فرمانده ناجا در ادامه در واکنش به برخی اظهار نظرهای خام در خصوص مشکلات موجود در کشور، گفت: امروز برخی غافلان می‌گویند اگر انقلاب نشده بود جنگ و بسیاری از مشکلات دیگر در کشورمان رخ نمی‌داد، در حالی که شاهدیم برخی کشورهای منطقه که تا چندی پیش غلام حلقه به گوش آمریکا بودند امروز در وضع نابسامانی به سر می‌برند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: شاید اگر این حرف را ۱۰ سال پیش می‌گفتیم برای برخی قابل قبول نبود ولی امروز با توجه به اتفاقات رخ داده در منطقه و حوادثی که برای حاکمان سر سپرده برخی از این کشورها روی داد می‌توان این حرف را به اثبات رساند، که اگر انقلاب اسلامی در ایران رخ نمی‌داد و ایستادگی و مقاومت مردمی شکل نمی‌گرفت، معلوم نبود امنیت امروز کشور چگونه بود.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشورهای منطقه همچون مصر و عراق، افزود: این غافلان توجه ندارند که سرانجام و عاقبت صدامی که تمام خود و کشورش را در اختیار آمریکا قرار داده بود چه شد و یا چگونه رئیس جمهور مصر که با تمام قوا در خدمت آمریکا و کشورهای غربی بود به طور مفتضحانه‌ای، محاکمه شد.

فرمانده ناجا گفت: امروز خوشبختانه به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم ایران را کشوری سربلند در دنیا بدانیم و استقلال و سربلندی کشورمان تنها به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت مردم است.

وی در ادامه با بر شمردن برخی از جنایات گروه‌های تکفیری در کشورهای منطقه از امنیت ایران به عنوان امنیت مثال زدنی در میان سایر کشورهای همسایه تقدیر کرد و آن را مرهون تلاش تمام مردم ایران دانست.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دو انتخابات پیشرو در ۷ اسفند، آن را نقطه‌ قوت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و ما به داشتن کشوری که همواره مبتنی بر رای مردم و حکومت اسلامی است، می‌بالیم.

برخی‌ زمزمه تحریم انتخابات و ایجاد شک و شبهه در اصل انتخابات را مطرح می‌کنند

فرمانده ناجا با تاکید بر ضرورت حضور پر شور در انتخابات ۷ اسفند به موضوع انتخاب کاندیداهای اصلح در دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهدیم که در خارج از کشور و بعضا در داخل، برخی‌ها زمزمه تحریم انتخابات و ایجاد شک و شبهه در اصل انتخابات را مطرح می‌کنند، در حالیکه کشورمان همواره با تکیه بر انتخابات مردمی گام برداشته و مقام معظم رهبری نیز همیشه بر حفظ حقوق مردم تاکید داشته‌اند.

کسانی در انتخابات پیش رو اصلح هستند، که روحیه استکبارستیزی داشته باشند

وی استکبار ستیزی و التزام به منویات امام راحل را گوشه‌ای از معیارهای انتخاب کاندیداهای اصلح عنوان کرد و با تاکید بر استکبار ستیزی نمایندگان مردم، گفت: قطعا کسانی در انتخابات پیشرو اصلح هستند، که روحیه استکبار ستیزی داشته باشند و در مقابل خنده آمریکایی‌ها خود را نبازند و دچار وادادگی در برابر استکبار نشوند چرا که پشت هر لبخند آمریکایی‌ها نقشه شومی است .

فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم توجه کاندیداها به حل مشکلات مردم و رسیدگی به مستضعفان، اظهار داشت: قطعا نمایندگان مردم باید در پی حل مشکلات جامعه و رسیدگی به مستضعفین باشند نه اینکه با چند حرف روشنفکری صرفا به دنبال جمع کردن طرفدارانی برآیند.

فتنه ۸۸ چندین سال کشورمان را به عقب راند

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه ۸۸ و اتفاقات تلخ رخ داده در آن سال که باعث ۸ ماه آشوب در کشور شد، افزود: یکی از معیارهای پیش رو برای انتخابات آتی سابقه افراد است و مردم نمی‌توانند به کسانی که سابقه مبارزه با ارزش‌های اسلامی داشته‌اند اعتماد کنند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: قطعا کسانی که از سران فتنه و جریان فتنه ۸۸ حمایت کرده و می‌کنند مورد تایید ملت نیستند، چرا که فتنه ۸۸ انتخابات پرشور ۸۸ و دستاوردهای این مشارکت عظیم مردمی را تحت‌ الشعاع قرار داد و در ۸ ماه آشوبی که در کشور به پا کرد چندین سال کشورمان را به عقب راند، لذا با وجود این اتفاقات چگونه مردم می‌توانند به این افراد اعتماد کرده و آنها را انتخاب کنند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: اگر هدایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در ۹ دی رقم نمی‌خورد معلوم نبود چه اتفاقی برای کشور پیش می‌آمد .

فرمانده ناجا ادامه داد: باید کسانی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وارد شوند که جریان پرخروش مردم و افکار پاک مردمی که همواره تابع رهبری انقلاب بوده‌اند را قبول داشته باشند؛ مردمی که در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و در مقابل فتنه‌گران و اشرار ایستادگی کردند.

وی اتکا به اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: شاید بعضی‌ها کمتر اطلاع داشته باشند که مقام معظم رهبری به همان میزان که نگران استقلال کشور و بنیه دفاعی هستند، بر حل مشکلات معیشتی مردم نیز تاکید دارند.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به راهبردهای آمریکایی‌ها علیه انقلاب، عدم برگزاری انتخابات پرشور در ایران را یکی از راه‌کارهای آمریکا در برابر ایران معرفی کرد و گفت: علاوه بر تاکید آمریکایی‌ها بر عدم برگزاری پرشور انتخابات، آنها به دنبال حمایت از عناصر غربگرا، تقویت جریان‌های افراطی و در نهایت به دنبال ایجاد مجلسی در حمایت از غرب هستند.

وی با برشمردن دستاوردهای نیروی انتظامی در سال‌های اخیر بر لزوم اقتدار پلیس به عنوان اقتداری توام با عدالت و رأفت اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر اقتدار پلیس به عنوان اقتداری همراه با عدالت و رأفت اسلامی تاکید دارند و این بدان معناست که پلیس باید در برابر قانون‌شکنان مقتدرانه برخورد کند و نسبت به مردم جامعه رئوف و مهربان باشد.

فرمانده ناجا گفت: ما به دنبال آن هستیم که امنیت را به اندازه‌ای ارتقا دهیم که هر ساعت از شبانه‌روز هر زن و مرد بتوانند به تنهایی در کوچه و خیابان تردد کنند و کسی جرات تعرض به آنها را در کشور اسلامی‌مان نداشته باشد.

وی گفت: قطعا رسیدن به این مهم با همکاری و همدلی مردم، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها ممکن است و خوشبختانه امروز نیروی انتظامی دستاوردهای خوبی در برخورد با جرایم مشهود به دست‌ آورده و در مقابله با اراذل و اوباش تمام تلاش‌ خود را به کار گرفته است.

جلوی رشد کشف حجاب در خودروها را گرفتیم

فرمانده ناجا در خصوص کشف حجاب در خودروها نیز خاطر نشان کرد: این مسئله در پاره‌ای موارد وجود دارد ولی خوشبختانه توانستیم جلو رشد این معضل را بگیریم و این در حالی بود که کمپین‌های مختلفی از جمله «کمپین نه به حجاب» و «آزادی‌های یواشکی» به دنبال تشویق جوانان برای کشف حجاب بودند


ویدیو : ناجا: جلوی کشف حجاب در خودرو را گرفتیم