ناتالی پورتمن در قسمت دوم «ثور»/ گزارش تصویری : مسئولان شرکت «مارول استودیوز» ...


مسئولان شرکت «مارول استودیوز» (Marvel Studios) به صورت رسمی اعلام کردند که پتی ینکینز کارگردانی قسمت دوم فیلم سینمایی «ثور» (Thor) را برعهده گرفته است. مسئولان شرکت «مارول استودیوز» (Marvel Studios) به صورت رسمی اعلام کردند که پتی ینکینز کارگردانی قسمت دوم فیلم سینمایی «ثور» (Thor) را برعهده گرفته است.

 پتی ینکینز که پیش از این در سال 2003 میلادی با ساخت فیلم سینمایی «هیولاها» (Monsters) به شهرت رسیده است، نخستین کارگردان زنی است که مسئولیت ساخت یکی از محصولات شرکت «مارول استودیوز» را بر عهده می گیرد.

کریس همسورث، تام هیدل استون و ناتالی پورتمن نیز که پیش از این در قسمت نخست «ثور» حضور داشتند، برای ایفای نقش در قسمت دوم این فیلم سینمایی نیز با مسئولان سازنده آن قرارداد امضا کرده اند.

همچنین مسئولان شرکت فیلم سازی «والت دیزنی» (Walt Disney) که پیش از این مسئولیت ساخت و اکران قسمت نخست «ثور» را برعهده داشتند نیز به تازگی اعلام کرده بودند که قسمت دوم این فیلم اکشن تخیلی را در تاریخ 26 جولای 2013 میلادی روی پرده سینماها می برند.

مسئولان شرکت سازنده قسمت دوم «ثور» هنوز نویسنده فیلمنامه و سایر بازیگران این فیلم سینمایی را انتخاب و معرفی نکرده اند.

نخستین قسمت از فیلم سینمایی «ثور» با اکران در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) بهار سال جاری توانست فروشی برابر با 448 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

نویسندگی فیلمنامه قسمت نخست «ثور» را اشلی میلر و زک استنتز به طور مشترک برعهده داشتند و چهره های سینمایی معروف و محبوبی مانند آنتونی هاپکینز، ناتالی پورتمن و کریس همسوورث در این فیلم اکشن ایفای نقش کرده بودند.

راجر ایبرت، منتقد پیش کسوت و مطرح فیلم های هالیوودی نیز پیش از این در یاداشتی که درباره این فیلم اکشن تخیلی نوشته بود، ضمن انتقاد از این فیلم سینمایی گفته بود که «ثور» فیلمی است که تنها در گیشه موفق است و ارزش سینمایی ندارد.




ویدیو : ناتالی پورتمن در قسمت دوم «ثور»/ گزارش تصویری