نابغه سه ساله نقاشی +تصاویر : نابغه سه ساله نقاشی +تصاویر برای نقاشی کردن تنها ...



نابغه سه ساله نقاشی +تصاویر

برای نقاشی کردن تنها نیاز به بوم و رن نیست بلکه مهم تر از آن ها نقاش باید استعداد فراوانی داشته باشد. اگر فردی استعداد نداشته باشد ده ها سال نقاشی کند بازهم پیشرفت نمی کند اما یک کودک سه ساله اگر استعداد داشته باشد می تواند به بزرگترین نقاش دنیا تبدیل شود.


به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بچه ها در سنین پایین توانایی زیادی در نقاشی کردن ندارند، آن ها معمولا تصاویری ساده که بیشتر از طبیعت الهام گرفته اند، می کشند اما در میان همین کودکان ساده نیز گاهی نابغه هایی پیدا می شوند که توانایی خاصی در نقاشی کشیدن دارند.

"آیریس هالمشاو" دختر بچه سه ساله ای است که این روزها به عنوان یک نابغه کوچک در نقاشی جهان شناخته میشود. او با استعدادی که دارد نقاشی های جالبی می کشد و والدینش آن ها را با قیمت های بالا به فروش می رسانند.

 تصاویر شیرین کاری ها و غذا خوردن جالب کودک یک ساله , زندگی سخت دختر 17 ساله در تهران تصاویر , ازدواج پیرمرد 55 ساله با دختربچه 6 ساله تصاویر

 این دختر بچه که عاشق بازی با رنگ هاست شاید خودش نمی داند چه نقاشی هایی می کشد اما آنهایی که در این رشته تخصص دارند از او به عنوان یک نابغه یاد می کنند زیرا کارهای او را با افرادی مانند ونگوگ یا پیکاسو مقایسه می کنند.

این دختر انگلیسی حتی به درستی نمی تواند صحبت کند. او برای اولین بار زمانی که مادرش تعدادی گوآش برایش خرید با نقاشی آشنا شد. از آن پس با علاقه خاصی که به رنگ ها پیدا کرده بود نقاشی را ادامه داد و این تبدیل به تنها تفریحش شد.

چندی پیش در یک مزایده یک کلکسیونر، برای دو نقاشی او نزدیک به 3000 پوند پرداخت کرد. بسیاری از کارشناسان این رشته می گویند این کودک در آینده می تواند یکی از نقاشان نامی جهان باشد.

 دم بلند پسر 18 ساله بریده شد تصاویر , کار وحشتناک جوان 26 ساله با مار آناکوندا تصاویر , حضور دختر 18 ساله، ملکه زیبایی در المپیک ریو تصاویر

  تصاویر اعدام قاتل دختر 6 ساله , ماجرای تکان دهنده تجاوز ترامپ به دختر 13 ساله تصاویر , مراسم ازدواج باشکوه مدلینگ 26ساله با میلیونر 62 ساله تصاویر

  زنی که 6 سال دخترانش را برای تجاوز به مرد51 ساله فروخت تصاویر , قتل دختر 4 ساله توسط مادر بی رحمی او تصاویر , خودکشی پسر 11 ساله بعد از آزار در مدرسه تصاویر

منبع:yjc.ir


ویدیو : نابغه سه ساله نقاشی +تصاویر