ناامیدی ونگر از قهرمانی در لیگ برتر : سرمربی آرسنال پس از شکست برابر سوانزی ...


سرمربی آرسنال پس از شکست برابر سوانزی از قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر ناامید شده است. خبرگزاری ایسنا: آرسنال در هفته یازدهم لیگ برتر برابر سوانزی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا نتواند به جمع مدعیان لیگ برتر بازگردد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از شکست خارج از خانه تیمش برابر سوانزی در لیگ برتر از قهرمانی تیمش در این فصل ناامید شد و می‌گوید: تیمش در شرایط عادی قهرمان لیگ برتر نخواهد شد.

آرسن ونگر در نشست خبری خود گفت: در حال حاضر به صدر جدول و کم کردن اختلاف‌مان با چلسی فکر نمی‌کنم. بازی‌ای را باختیم که نباید می‌باختیم ولی ترجیح می‌دهم در دنیای واقعی زندگی کنم. به نظر من تیمم در شرایط عادی شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر در این فصل ندارد. با این وجود تلاش می‌کنیم تا هفته پایانی امتیازات‌مان را به صدر نزدیک کنیم. برای قهرمانی در لیگ برتر باید واقع‌بین باشیم. ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم و در حال حاضر نمی‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم. نباید امید داشته باشیم بتوانیم این فصل به عنوان قهرمانی برسیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه گفت: توضیح شکست برابر سوانزی خیلی سخت است. ما ابتدا از حریف پیش افتادیم و بازی کاملا در اختیارمان بود. در دقایق حساس مسابقه این سوانزی بود که خودش را به ما تحمیل کرد و با شایستگی به پیروزی رسید. در 20 دقیقه پایانی سوانزی تیم برتر بود و ما به یکباره تمرکزمان را از دست دادیم تا شکست بدی را متحمل شویم.

آرسنال با شکستی که برابر سوانزی متحمل شد در حال حاضر 12 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. آرسن ونگر معتقد است اگر چلسی همین روند را تا پایان فصل ادامه دهد به قهرمانی می‌رسد. او درباره قهرمانی این فصل لیگ برتر گفت: اگر چلسی همین روند را ادامه دهد احتمالا با 105 امتیاز بتواند قهرمان شود به تعداد امتیازات آن‌ها تا اینجای فصل دقت کنید. در حال حاضر رسیدن به آن‌ها کار سختی است و فکر نمی‌کنم تیمی بتواند به آن‌ها برسد. هیچ دلیلی برای برتری چلسی نیست. آن‌ها فقط لیگ را خوب شروع کردند و تا زمانی هم که شکست نخورند کسی نمی‌تواند آن‌ها را زیر سوال ببرد.

آرسنال در هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه پذیرای منچستریونایتد خواهد بود.


ویدیو : ناامیدی ونگر از قهرمانی در لیگ برتر