میلاد کی‌مرام؛ یک مرد اردیبهشتی : می‌گویند هیچ‌وقت نمی‌توانید بفهمید در دل ...


می‌گویند هیچ‌وقت نمی‌توانید بفهمید در دل اردیبهشتی‌ها چه می‌گذرد چون در كنار خاص بودن رفتارشان، چارچوب‌های خاصی در برخورد با دیگران دارند. وارد شدن به خلوت آنها كار هر كسی نیست.
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری: می‌گویند هیچ‌وقت نمی‌توانید بفهمید در دل اردیبهشتی‌ها چه می‌گذرد چون در كنار خاص بودن رفتارشان، چارچوب‌های خاصی در برخورد با دیگران دارند. وارد شدن به خلوت آنها كار هر كسی نیست پس اگر دوست صمیمی یك اردیبهشتی هستید می‌توانید به خود‌تان افتخار كنید و از حمایت بی‌منت او مطمئن باشید چون او تا زمانی كه دوست‌تان دارد برای‌تان كم نخواهد گذاشت. مهربانی متولدان این ماه زبانزد است اما وای به روزی كه خشمگین شوند و در لاك خود فرو بروند. میلاد كی‌مرام كه این روزها فاصله‌ای تا سوپراستار شدن ندارد، یك مرد اردیبهشتی است.

او درباره ویژگی‌های شخصیتی‌اش حرف‌هایی دارد كه نشان می‌دهد خصوصیات شخصیت او تا چه حد با یك اردیبهشتی تمام‌عیار هماهنگی دارد.

میلاد کی مرام , میلاد کی‌مرام , میلاد کی مرام و همسرش


در اوج عصبانیت می‌بخشند

وفاداری ویژگی بارز متولدان این ماه بهاری است. آنها به حدی صادق و قابل اعتماد هستند كه به‌راحتی در دوستی و حتی زندگی مشترك می‌توانید به آنها تكیه كنید. مهربان و دلسوز هستند تا جایی كه عادات بد و عیب‌های آنها هم از خوبی‌ و صداقت‌شان سرچشمه‌ می‌گیرد. متولدان‌ اردیبهشت‌ جنبه‌های شخصیتی مثبت‌ و منفی‌ متفاوتی دارند كه به‌سادگی با رفتارهای اطرافیان‌شان تقویت یا تضعیف می‌شود؛ مثلا اردیبهشتی‌ها همیشه به‌ شخصی‌ نیاز دارند كه آنها را تحسین و عزت‌ نفس‌ و غرور‌شان را تقویت‌ كند یا در مواقعی كه از مساله‌ای ناراحت هستند یا به‌تازگی شكستی را تجربه كرده‌اند هر سرزنش یا انتقادی آنها را به‌شدت خشمگین می‌كند. وای به روزی كه یك اردیبهشتی از كوره در برود كه آن موقع است كه توفان به پا می‌كند.

در این مواقع هر تلاشی از سمت شما برای آرام كردن آنها بیهوده است چون آنها باید خود‌شان آرام شوند پس بهتر است بعد از بازگشتن آرامش به آنها دلیل كار‌تان را برای‌شان توضیح دهید. میلاد كی‌مرام هم خودش را جزو اردیبهشتی‌های دل‌رحم و مهربان می‌داند و درباره عصبانی شدنش این گونه توضیح می‌دهد: « من هم مثل همه اردیبهشتی‌ها بد عصبانی می‌شوم تا جایی كه گاهی خونم به جوش می‌آید اما بخشش و گذشت نعمت بزرگی است كه خدا به ما داده بنابراین در اوج عصبانیت هم سعی می‌كنم ببخشم و بگذرم؛ اگرچه گاهی واقعا سخت است.»

بیوگرافی میلاد کی مرام , دورهمی میلاد کی مرام , میلاد کی مرام دورهمی

ناامید نیستند

فكرش را هم نكنید كه بخواهید سر یك اردیبهشتی را كلاه بگذارید چون او در هر شرایطی حساب كار دستش است. قبل از گرفتن هر تصمیمی تمام مسیرهای پیش رو را بررسی می‌کند و بعد دل به جاده می‌زند. پرطاقت است و شرایط سخت به‌ندرت او را ناامید می‌كند. میلاد كی‌مرام درباره این ویژگی اردیبهشتی‌ها می‌گوید: « اینكه بگویم هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم دروغ است اما در شرایطی كه كلافه هستم یا به خاطر مشكلات لبخندی اجباری روی لبم هست به خودم می‌گویم محكم باش، دنیا مال ماست چون خدا رو داریم. به نظرم شانس‌هایی كه در زندگی در خانه ما را می‌زند، پاداش صبر و توكلی است كه ما اردیبهشتی‌ها به خدا داریم.» اردیبهشتی‌ها طرفدار سرسخت صلح و آرامش هستند به همین دلیل در رفتار‌شان بسیار محتاط و میانه‌رو عمل می‌كنند.

از طرفی باید یاد بگیرید كه با یك اردیبهشتی لجبازی نكنید چون بی‌نتیجه بودن آن، تنها عصبانی‌تر‌تان می‌كند. در برخورد با آنها بگذارید همیشه برتر باشند چون این بهترین حسی است كه به یك مرد اردیبهشتی هدیه می‌كنید.

ازدواج لیلا اوتادی و میلاد کی مرام , میلاد کی مرام در سریال خواستگاران , میلاد کی مرام ملوان

خوش‌سلیقه و هنرمند

اردیبهشتی‌ها عاشق طبیعت هستند و هیچ‌چیز به اندازه تماشای مناظر طبیعی سر حال‌شان نمی‌كند. زیبایی را به‌شدت دوست دارند و خوش‌سلیقه هستند به همین خاطر در خرید، ازدواج و انتخاب به دنبال بهترین‌ها می‌روند چون با ذوق و سلیقه خاص همه چیز را گلچین می‌كنند. متولدان این ماه هنردوست‌ و هنرشناس‌ هستند و به معنای واقعی از هنر لذت‌ می‌برند و چون‌ خود‌شان در این‌ زمینه‌ از استعداد سرشاری‌ برخوردارند  از هر چیزی كه ظاهر و باطن‌شان را به سمت زشتی ببرد، دوری می‌كنند.

هیچ‌چیز به اندازه غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های‌ دلچسب‌ و استراحت در خانه‌ای امن و آرام به آنها لذت نمی‌دهد. كی‌مرام درباره این خصلت اردیبهشتی‌ها این چنین می‌گوید: «این معروف‌ترین جمله‌ای است كه به ما اردیبهشتی‌ها خیلی نزدیك است: خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد، بخشنده است و بخشش را دوست دارد، پاكیزه است و پاكیزگى را دوست دارد. از آنجایی هم كه ما اردیبهشتی‌ها از بهشت آمده‌ایم عاشق زیبایی و كمال هستیم. هنر را دوست داریم و قدر   آن می‌دانیم به همین دلیل از اصیل‌ترین‌ و خالص‌ترین‌ ارزش‌های‌ وجودی‌مان مراقبت می‌كنیم تا در مرحله بعد زیبایی‌های ظاهری زمین را با چشم ببینیم و لذت ببریم. تعریف از خود نباشد اما من همیشه به خوش‌سلیقگی و انتخاب‌های عاقلانه‌ام معروف هستم كه باز هم این لطف خداست.»

دور همی میلاد کی مرام , میلاد کی مرام سحر دولتشاهی باران کوثری , میلاد کی مرام سریال چرخ فلک

بی‌گدار به آب نمی‌زنند

یكی از مهم‌ترین ویژگی‌های یك مرد اردیبهشتی بی‌گدار به آب نزدن و قضاوت نكردن راجع به دیگران است پس اگر می‌خواهید با او وارد بحث شوید، حتما دلایل درست و منطقی برایش رو كنید. متولدان این ماه به‌شدت با سیاست، معقول و واقع‌گرا هستند به همین دلیل به‌ندرت رویایی می‌شوند و در احساساتی‌ترین شرایط هم دنبال دلیلی برای قانع شدن می‌گردند. میلاد كی‌مرام در مورد این خصوصیت متولدان اردیبهشت می‌گوید: «اگر ما آدم‌ها همیشه به دنبال آرامش هستیم و هیچ چیزی حال‌مان را خوب نمی‌كند یا تصور می‌كنیم همه به دنبال نابودی ما هستند تنها به این دلیل است كه مدام مشغول قضاوت كردن دیگران هستیم؛ ویژگی‌ كه در اردیبهشتی‌ها كمتر سراغ دارم چون آنها دنبال آرامش واقعی می‌گردند و هر حاشیه‌ای آزار‌شان می‌دهد.»

لیلا اوتادی و میلاد کی مرام و قالیباف , دوستی لیلا اوتادی و میلاد کی مرام , میلاد کی مرام فیلم مستانه

 مادی و كمی حسابگر

اردیبهشتی ها به سر، شكل و ظاهر‌شان اهمیت زیادی می دهند. این افراد تجملاتی نیستند چون حواس‌شان به خرج و مخارج زندگی‌شان هست اما شیك، تمیز و رسمی بودن‌شان كاملا ذاتی است. كی‌مرام در تكمیل این ویژگی اردیبهشت‌ماهی می‌گوید: « بله، خوش‌تیپی ما مردان اردیبهشت كاملا ذاتی است. (با خنده) اما من خیلی مادی نیستم و بیشتر اوقات براساس نیاز روحی كه دارم سراغ خرید لوازم شخصی‌ام می‌روم. »متولدان این ماه در كار و زندگی سخت و جدی هستند اما در خانه و محافل دوستانه مورد توجه جمع و شوخ‌ترین و محبوب‌ترین كاراكتر محسوب می‌شوند به‌طور كل مردان متولد این ماه از محبوب‌ترین مردها در بین متولدان ماه‌های دیگر سال هستند كه مهم‌ترین دلیل آن را هم می‌توانید احساساتی، مهربان و وفادار بودن آنها دانست.


ویدیو : میلاد کی‌مرام؛ یک مرد اردیبهشتی