میز پینگ پونگ اپل در راه است +عکس : همیشه طرح هایی که از طرف شرکت اپل ارائه ...



همیشه طرح هایی که از طرف شرکت اپل ارائه می شود باعث شگفتی مشتاقان تکنولوژی می شود. از این طرح های می توان به خودروی اپل و یا تلویزیون آن اشاره کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چندی پیش اپل طرحی را در مورد آیپادهای ضد آب ارائه کرد و در آن از مواد خاصی استفاده کرده بود. این بار از همان مواد و با استفاده از چیزهای دیگر طرح یک میز پینگ پونگ را ارائه کرده است.

این میز که در نوع خود منحصر به فرد است از یک سطح بسیار شفاف و صاف درست شده است . همچنین به سیستم های کامپیوتری مانند حساسیت به ضربه مجهز شده است و البته این میز کمترین انحراف را به توپ وارد می کند.

پینگ پونگ , متن انگلیسی راجب ورزش پینگ پونگ , پینگ پونگ پارا المپیک

در دل این میز که 3 متر طول و 1.52 متر عرض دارد یک سیستم پیشرفته اپل شامل یک پردازنده 4 هسته ای 2.4 گیگارتزی و همچنین یک کارت گرافیک 5870 از شرکت "ای تی آی" وجود دارد. این میز همچنین دارای سیستم Wi-Fi است.

با این امکانات این میز هم می شنود هم می تواند صحبت کند و همچنین نحوه بازی کردن شما را تحلیل می کند و همچنین در صورت نیاز می تواند شما را به بهتر بازی کردن نیز راهنمایی کند.

این میز تمام امتیازات و خطاها و همچنین تحلیل ها بازی را در همان زمان برای برنامه ای که در گوشی آیفون شما قرار دارد می فرستد و مربی شما می تواند با استفاده از آن ها موارد مورد نیاز را به شما گوشزد کند.

پی پینگ , پینگ پنگ , میز پینگ پنگ

آموزش پینگ پنگ , ابعاد میز پینگ پنگ , پینگ باز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو : میز پینگ پونگ اپل در راه است +عکس