میرتهماسب پاسپورت ‌ام ۲۱ بهمن ماه ... : پس از گذشت چهار ماه ‌و هفت روز، پاسپورت ...




پس از گذشت چهار ماه ‌و هفت روز، پاسپورت مجتبی میرتهماسب - مستندساز - آزاد و ممنوع‌الخروجی او برطرف شد.


مجتبی میرتهماسب با تأیید این خبر گفت: مشکل ممنوع‌الخروجی و توقیف پاسپورت من، مشکل کم‌اهمیتی بود... اگر نگاهی واقع‌بین و خیرخواهانه به اطراف‌مان بیاندازیم! با این حال پس از گذشت چهار ماه‌ و هفت روز، پاسپورت من روز ۲۱ بهمن‌ماه به من برگردانده شد و برایم آرزوی موفقیت هم کردند! در حالی که تاریخ تمام ویزاهای من به پایان رسیده و پاسپورتم را هم باید تمدید کنم.



میرتهماسب در ادامه با اشاره به مشكلاتی كه این مسأله برای او ایجاد كرده، توضیح داد: طی این مدت تمام زندگی و فعالیت حرفه‌ای من مختل شد. اكنون هم كه پاسپورتم را گرفته‌ام، نیاز به زمان دارم تا بتوانم جبران روزهای از دست رفته را بکنم.



وی درباره اولین سفر خود نیز اظهار كرد: طی این مدت به چندین جشنواره دعوت شده بودم كه موفق به حضور در آن‌ها نشدم و اكنون درحال برنامه‌ریزی برای ماه‌های آتی هستم.



میرتهماسب در پایان از حل‌نشدن مشكل جعفرپناهی خبر داد و افزود: مشكل آقای پناهی همچنان حل نشده و با دلایلی حرفه‌ای به نظر می‌رسد حساسیت‌های بیشتری در مورد ایشان وجود دارد. اما به شخصه فكر می‌كنم كه این اصلاً حق او نیست و جعفر پناهی تا حد زیادی مورد كم‌لطفی قرار گرفته است حتی از جانب سینماگران.

 

 

 

 


ویدیو : میرتهماسب پاسپورت ‌ام ۲۱ بهمن ماه ...