میداوودی: تیم‌ملی خیلی بهتر شده : میلاد میداوودی مهاجم جنوبی سایپا دوباره در ...


میلاد میداوودی مهاجم جنوبی سایپا دوباره در شرایط عالی است.او که این هفته یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود، یک کاشته زیبا به دروازه گسترش فولاد زد. ورزش سه: میلاد میداوودی مهاجم جنوبی سایپا دوباره در شرایط عالی است.او که این هفته یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود، یک کاشته زیبا به دروازه گسترش فولاد زد. میلاد که کم حاشیه تر و ساکت تر از همیشه کار می‌ کند، از امیدهایش به روزهای بهتر و حتی بازگشت به تیم‌ملی می‌ گوید.

2 گل در 6 دقیقه ما را شوکه کرد

بازی خوبی مقابل گسترش فولاد انجام دادیم. آقای جلالی همیشه اول بازی راجع به این قضیه صحبت می‌ کند که ابتدای بازی احتیاط کنید که گل نخورید ولی متاسفانه در این بازی در 6 دقیقه 2 گل خوردیم و بازیکنان ما عصبی شده بودند. اما خدا را شکر شوک مثبتی به ما وارد شد که توانستیم دوباره به بازی برگردیم، مساوی کنیم و حتی بازی را ببریم.

می‌ توانستیم بیشتر به گسترش گل بزنیم

ما یک شروع توفانی داشتیم، می‌ توانستیم گل های بیشتری به گسترش فولاد بزنیم. اما همین که سه امتیاز را گرفتیم در جدول برای ما خیلی مهم است. امیدوارم در هفته های بعد بدون اینکه گل بخوریم بتوانیم گل بزنیم و برنده باشیم.

نسبت به دو سال گذشته خیلی بهتر شدیم

عملکرد من این فصل نسبت به 2 سال گذشته خیلی بهتر شده است. امسال با صحبت های کادرفنی و پشتیبانی مدیریت سایپا من توانستم به شرایط مطلوب خودم برگردم، در تعطیلات نیم فصل هم ما حدود 20 تا 25 روز صبح و بعدازظهر تمرین می‌ کردیم و الان هم شرایط بدنی ام خیلی خوب است و امیدوارم روز به روز بهتر شوم و آخر فصل گل های بیشتری برای سایپا بزنم و امیدوارم دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم.

می‌خواهم دوباره به کی‌روش برگردم

به هرحال هر بازیکنی به تیم‌ملی فکر می‌کند. من هم اول تمام تلاشم را می‌کنم که سایپا بتواند جز تیم های بالای جدول شود و سهمیه آسیا را بگیرد و بعد از آن تمام تلاشم را می‌ کنم که نظر کادرفنی تیم‌ملی را جلب کنم تا دوباره بتوانم در لیست کی‌روش جای بگیرم.

تیم‌ملی خیلی بهتر شده

من در مورد اینکه کی‌روش بماند یا نه نمی‌ توانم نظر بدهم اما در مورد تیم‌ملی باید بگویم ما به نسبت قبل از جام‌جهانی چه در خط دفاع و چه در گل زدن خیلی تغییر کردیم و بهتر شدیم. بچه ها هم تمام تلاششان را در دیدارهای جام‌ملت‌ها‌ انجام دادند، 2 بار مقابل عراق عقب افتادیم و توانستیم بازی را جبران کنیم. ما در ضربات پنالتی باختیم اما فکر می‌ کنم که شانس هم همراه ما نبود وگرنه بچه های ما 10 نفره تلاششان را کردند.


ویدیو : میداوودی: تیم‌ملی خیلی بهتر شده