میداودی: نشان دادن 4 یک کری فوتبالی بود : مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: نشان ...


مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: نشان دادن عدد 4 یک حرکت فوتبالی بود و با وجود توهین‌هایی که به من شد هرگز قصد بی احترامی به طرفداران پرسپولیس را نداشتم. خبرگزاری فارس: میلاد میداودی در خصوص اتفاقات بعد از بازی با پرسپولیس و اینکه عدد 4 را به هواداران سرخپوش نشان داده است اظهار داشت: در ابتدا بگویم من یک بازیکن فوتبال هستم و باید برای تیمم تمام توانم را خرج کنم. متاسفانه از قبل از شروع بازی هواداران پرسپولیس به صورت مرتب به خودم و خانواده‌ام توهین کردند.

 وی افزود: من هم مثل همه یک بازیکن هستم و مگر چقدر می‌توانم تحمل شنیدن فحاشی به خانواده‌ام را داشته باشم؟ وقتی دیدم طرفداران پرسپولیس دست از شعارها و توهین‌هایشان بر نمی‌دارند عدد 4 را نشان دادم. فکر نمی‌کنم طرفداران فوتبال در کل فصل به اندازه همین یک بازی این همه بطری به سمت یک بازیکن پرتاب کرده باشند.

بزرگ نشان دادن اتاق کوچک , آموزش تصویری کوچک نشان دادن بینی , برعکس نشان دادن زبان فارسی در فتوشاپ

مهاجم سایپا در ادامه تاکید کرد: من استقلالی‌ هستم و این را همه می‌دانند. عدد 4 هم یک نماد فوتبالی است و من قصد بی احترامی به تماشاگران پرسپولیس را نداشتم. آنها این همه فحاشی به خودم و خانواده‌ام کردند من هم یک واکنش فوتبالی نشان دادم. این حرکت یک کری فوتبالی است و امیدوارم آنها از دست من ناراحت نباشند. این مساله در همه جای دنیا مرسوم است.

میداودی در پایان در خصوص درگیری که بین او و گابریل به وجود آمد گفت: اصلا در این خصوص صحبتی انجام نمی دهم. فقط باز هم از قول من تاکید کنید حرکتم یک کری فوتبالی بود و بس. امیدوارم پرسپولیس و هوادارانش در بازی‌های آینده موفق باشند البته به جز بازی با استقلال.


ویدیو : میداودی: نشان دادن 4 یک کری فوتبالی بود