میثم معافی: «من عاشقم» : آلبوم میثم معافی با نام «من عاشقم» با آهنگسازی و تنظیم ...


آلبوم میثم معافی با نام «من عاشقم» با آهنگسازی و تنظیم پیمان شیرپور و خوانندگی میثم معافی وارد بازار موسیقی شد. روزنامه بهار: آلبوم میثم معافی با نام «من عاشقم» با آهنگسازی و تنظیم پیمان شیرپور و خوانندگی میثم معافی و ترانه‌هایی از عبدالجبار کاکایی می‌تواند نویدگر آینده‌ای روشن در موسیقی پاپ کشور باشد؛ زیرا ترانه‌های عاشقانه عبدالجبار کاکایی از لایه‌های ویژه‌ای به موضوع عشق پرداخته است.

برخلاف سایر ترانه‌های عاشقانه که مضمون آن‌ها مسائل سطحی از قبیل معانی «چون تو رفتی و من مُردم» است، این ترانه‌ها به عشق از زاویه دیگری پرداخته است. میثم معافی مدرس موسیقی و معاون آموزشی کنسرواتوار تهران تاکنون آثار مختلفی را به مناسبت‌های مختلفی منتشر کرده است. طیف گسترده صوتی میثم معافی که او را در اجرای باریتون (Bariton) تا به هوت - کنتر (HAUTE – CONTRE) هدایت می‌کند، از جمله توانمندی‌هایی است که او را قادر به اجرای آثار بزرگ موسیقیدانان غرب کرده، وی را مورد تایید کنسرواتوار مسکو قرار داده است.

همچنین نادر مشایخی رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران درباره صدای میثم معافی و آهنگ این اثر می‌گوید: صدای میثم معافی نه تنها از رنگ صدای زیبایی برخوردار است بلکه برای بیان ظرافت‌های شعر نیز مناسب است. کلمات به خوبی و درستی و ظرافت خوانده می‌شوند. کار آهنگسازی دارای نکات ظریف بسیاری است که اثر خلق شده را از کارهای موجود متمایز می‌کند، هماهنگی مابین آهنگسازی و شعر موجود به‌خوبی نمایان است و قسمت‌های بدون خواننده نیز ساختار مناسبی را رعایت می‌کند.

تنظیم این اثر نیز به خوبی انجام شده است و صدادهی قطعه مطلوب است. حرکت موسیقایی موجود در اثر با تنظیم خوب، خود را نمایان می‌کند.


ویدیو : میثم معافی: «من عاشقم»