میثاق معمارزاده پس از اخراج توسط استیلی: پرسپولیس همین نتایج را هم به خاطر کریمی گرفته است :



 

 

 

پرسپولیس سایپا میثاق معمارزاده , اخراج بازیگران کشف حجاب کرده جم توسط کریمیان مدیر شبکه جم , علی کریمی پرسپولیس

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در اختیار باشگاه قرار داده شده در گفت و گویی انتقادی، رفتار دوگانه و بی صداقتی کادر فنی را دلیل این موضوع عنوان کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایسنا، میثاق معمارزاده با تایید این خبر که حمید استیلی او را در اختیار باشگاه قرار داده است گفت: «پیش از تمرین امروز و بر طبق روال همیشگی جلسه‌ای با کادر فنی داشتیم که درباره بازی با سپاهان حرف بزنیم. در این جلسه استیلی به من گفت که من را در اختیار باشگاه قرار داده است و من هم از او تشکر کردم که این لطف را در حق من کرده است!»

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه مساله‌ای باعث شد که سرمربی تیمش این کار را در حق او بکند، گفت: «پیش از پاسخ به این سوال باید توضیحی بدهم؛ پیش از شروع فصل من مورد نظر کادر فنی پرسپولیس نبودم و آن‌ها پیش از صحبت با من با دروازه‌بانان زیادی مذاکره کرده بودند. زمانی که باشگاه پرسپولیس به هر دلیلی به سراغم آمد من تنها یک چیز گفتم و آن اینکه دوست ندارم مانند افرادی که فقط به دنبال فرافکنی و دروغ هستند، بگویم عاشق پرسپولیس هستم و به عشق مردم به این تیم می آیم و پس از آن سر پول چانه بزنم.»

وی افزود: «تنها خواسته من از آقایان این بود که حالا که من پرسپولیس را دوست دارم و به بازی در این تیم افتخار می کنم می‌خواهم در این تیم صداقت و عدالت رعایت شود. آن‌ها به من این اطمینان را دادند که در پرسپولیس هم عدالت هست و هم صداقت و به همین دلیل پدرم به نمایندگی از من با پرسپولیس سفید بست، اما وقتی به تیم اضافه شدم رفته رفته شاهد مسائلی بودم که در آن‌ها هیچ نشانی از صداقت و عدالت وجود نداشت. البته باید از آقای کاشانی تشکر کنم چون در زمان حضور ایشان این مسائل حداقل کمتربود!»

معمارزاده همچنین عنوان کرد: «در ادامه کار با پرسپولیس رفتاری را دیدم که بعید می دانم هیچ بازیکنی تحمل این همه بی احترامی و موارد غیراخلاقی را داشته باشد؛ رفتارهایی که نشان از تربیت خانوادگی و فرهنگ آن‌ها داشت. این مسائل آن قدر به من فشار آورد که برای حفظ اعتبار و آبرویم مجبور به واکنش شدم. من در صحبت‌هایم به هیچ کس بی احترامی نکردم وفقط حقایق را گفتم.»

دروازه بان پرسپولیس در ادامه با طرح این سوال که اگر استیلی نمی خواست از من در برابر سپاهان استفاده کند، چرا اجازه نداد که با تشخیص کادر پزشکی فیزیوتراپی کنم؟ گفت: «من اطمینان دارم هدف از فشاری که آقای استیلی به پزشک تیم آورد و تمرین‌های سختی که در تعطیلی لیگ پشت سر گذاشتم، چیزی جز آسیب دیدن من نبوده است وگرنه چرا آقای استیلی به کادر پزشکی فشار می آورد که من را به بازی با سپاهان برسانند، درحالی که نمی خواست از من در آن بازی استفاده کند.»

حمید استیلی در دو فصل گذشته از معمارزاده برای حضور در تیم‌های استیل آذین و شاهین بوشهر که هدایت آن‌ها را بر عهده داشت، دعوت کرده بود که با مخالفت این دروازه‌بان روبرو شده بود.

معمارزاده در این رابطه گفت: «من از این که آقای استیلی در آن سالها از من دعوت کرد، تشکر می کنم. ایشان به من پیشنهادهایی داد که من با بررسی آن‌ها دیدم رفتن به تیمی دیگر برایم بهتر است. من بازیکنی نیستم که در دسته و باند کسی باشم. من بر سر سفره‌ی پدرم نان خورده‌ام و مانند همه‌ی مردم به خدا اعتقاد دارم و نمی توانم باندبازی کنم. من نمی توانم با یک مربی به استیل آذین ، شاهین بوشهر و سپس پرسپولیس بروم که فقط جایگاهم در این تیم‌ها محکم باشد!»

وی ادامه داد: «من از سردار رویانیان تشکر می کنم که بازیکنان را از نظر مالی حمایت زیادی کرده است و اکنون هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس از نظر مالی دغدغه‌ای ندارند و همه‌ی امکانات لازم برایشان فراهم است. شاید این حرف را اولین بار است که کسی مطرح می‌کند و دلیل آن هم این است که برخی دوست ندارند اقدامات مثبت سردار رویانیان به چشم بیاید. من همچنین از علی کریمی تشکر می کنم، چرا که اگر او نبود تا امروز این نتایج را نیز به دست نیاورده بودیم. کریمی بزرگ پرسپولیس است و همه او را دوست دارند و بازی‌ها و راهنمایی‌های او بوده است که به پرسپولیس کمک کرده این نتایج را بگیرد.»

معمارزاده در پایان با بیان این‌که حرف‌هایی دارد که شنیدن شان برای خیلی‌ها جالب است، اظهار کرد: «اگر با مردم روراست نیستیم باید با خودمان روراست باشیم. چطور ممکن است که لیدرها و تماشاگران سال قبل خوب بودند ولی امسال نیستند؟! آقایان در خفا می گویند یک نفر نمی گذارد تیم نتیجه بگیرد ولی در برابر دوربین‌ها حرف خود را تکذیب می کنند. من می گویم اگر می دانید که آن فرد مقصر اصلی است چرا جلوی دوربین و در نشست خبری به مردم نمی گویید؟ امروز آقای رویانیان از من خواست درباره‌ی هیچ چیز حرفی نزنم اما اگر به من اجازه می داد حقایقی را مطرح می کردم که شنیدنش برای خیلی ها جالب بود.»


ویدیو : میثاق معمارزاده پس از اخراج توسط استیلی: پرسپولیس همین نتایج را هم به خاطر کریمی گرفته است