میترا حجار و 3 فیلم تازه : میترا حجار كه آخرین‌بار با «نارنجی‌پوش» روی پرده ...


میترا حجار كه آخرین‌بار با «نارنجی‌پوش» روی پرده سینماها بود، این روزها در فیلم «لاله» بازی می‌كند. روزنامه ایران: میترا حجار كه آخرین‌بار با «نارنجی‌پوش» روی پرده سینماها بود، این روزها در فیلم «لاله» بازی می‌كند.

این بازیگر از ماه گذشته جلوی دوربین «لاله» رفته است كه با نام جدید «راننده» به كارگردانی اسدالله نیك‌نژاد ساخته می‌شود.او فیلم «دلتنگی‌های عاشقانه» را هم برای رضا اعظمیان بازی كرده كه فعلاً متوقف مانده است.

او سال گذشته در فیلم «خاكستر و برف» به كارگردانی روح‌الله سهرابی بازی كرده بود كه در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و فعلاً در نوبت اكران قرار دارد.میترا حجار كه در سال 76 با «غریبانه» وارد سینما شد و با فیلم «متولد ماه مهر» جایزه سیمرغ بازیگری را دریافت كرد و مورد توجه قرار گرفت. او با سینماگرانی همچون رسول ملاقلی‌پور، بهرام بیضایی، احمدرضا درویش، مسعود كیمیایی و... همكاری كرده است.


جهانگیر الماسی روی صندلی كارگردانی


جهانگیر الماسی كه به عنوان بازیگر سینما شناخته می‌شود، پس از سال‌ها تلاش برای ورود به عرصه كارگردانی بالاخره امسال موفق شد نخستین فیلم خود «رنج و سرمستی» را جلوی دوربین ببرد.الماسی كه از سال 63 و با «ریشه در خون» وارد سینما شد، پس از 29 سال روی صندلی كارگردانی نشست و «رنج و سرمستی» را جلوی دوربین برد كه همچنان ضبط آن ادامه دارد.

از این بازیگر فیلم «دایناسور» به تازگی وارد شبكه نمایش خانگی شده است. او در سال 86 این فیلم را برای پرویز شیخ طادی بازی كرده بود.الماسی پس از این فیلم بیشتر تلاش و وقتش صرف بازی در آثار تلویزیونی بود. او پیشتر در فیلم‌های ماندگاری همچون شبح كژدم
.

(كیانوش عیاری)، نار و نی (سعید ابراهیمی‌فر)، دیگه چه خبر (تهمینه میلانی) و... به ایفای نقش پرداخته بود.


ویدیو : میترا حجار و 3 فیلم تازه