مگر شغل آزاد پردرآمد هم وجود دارد؟! : انتخاب شغل دوم یا سوم یكی از در دسترس‌ترین ...


انتخاب شغل دوم یا سوم یكی از در دسترس‌ترین راه‌هایی است كه درآمد اضافی‌ای نصیب شما می‌كند و كمی گذران زندگی را راحت‌تر. این مطلب به معرفی مشاغل آزادی می‌پردازد كه درآمدهای بالایی نصیب شاغلان این رشته‌ها می‌كنند. تهران امروز: این روزها دنیا در حال تجربه كردن وضعیت اقتصادی بحرانی و خاصی است. فشارهای اقتصادی باعث شده است كه بسیاری برای گذران امور زندگی خود به فكر اختیار كردن شغل دوم و در برخی نقاط آشنای دنیا شغل سوم بیفتند. انتخاب شغل دوم یا سوم یكی از در دسترس‌ترین راه‌هایی است كه درآمد اضافی‌ای نصیب شما می‌كند و كمی گذران زندگی را راحت‌تر.

با این حال داشتن چند شغل فشارهای زیادی به هركسی وارد می‌كند. در این میان راه دیگری هم هست: انتخاب شغلی كه درآمد بیشتری داشته باشد. اگر كارمند هستید و هرماه از حقوق شگفت‌انگیز كارمندی بهره‌مند می‌شوید، باید بدانید شغل‌های آزادی در دنیا وجود دارند كه هم درآمد بالایی دارند و هم برای انجام آنها نیاز آنچنانی به امكانات و شرایط خاصی ندارید. در واقع این مطلب به معرفی مشاغل آزادی می‌پردازد كه درآمدهای بالایی نصیب شاغلان این رشته‌ها می‌كنند.

با این حال اگر توانایی انجام هیچ‌كدام از كارهای زیررا ندارید یا هیچ‌یك از آنها را نمی‌پسندید باز ناامید نشوید. اگر شما مهارت‌های خلاقانه دارید، می‌توانید به صورت مستقل بلافاصله شروع به كار كنید. تصویرگران، فیلم‌برداران، هنرمندان صنایع‌دستی، موسیقی‌دانان و دیگر متخصصانی كه كمی خلاقیت دارند به خوبی می‌توانند شغلی مستقل برای خود دست و پا كنند. با این حال اگر می‌خواهید در یكی از این رشته‌ها كه توانایی‌اش را دارید مشغول به كار شوید باید بدانید كه برای داشتن درآمد مناسب باید كمی بیشتر كار كنید.

با این شش شغل كه انتخاب وب‌سایت investopedia هستند آشنا شوید شاید شما هم خواستید یكی از آنها را انتخاب كنید.

چند نوع کوس وجود دارد , روی در چه مواد غذایی وجود دارد , شغل های آزاد پردرآمد در ایران

نویسندگی

حقیقت این است كه نویسندگان مستقلی در دنیا وجود دارد كه برآوردها نشان می‌دهد درآمد سالانه آنها عددی شش رقمی است. البته نباید از یاد برد كه برای پیشرفت در این رشته باید مرارت زیادی كشید اما یك نكته اساسی درمورد نویسندگی وجود دارد و آن هم این است كه برای شروع این رشته و قدم گذاشتن در وادی نویسندگی به امكانات خاصی نیاز ندارید. سایت‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند كه به نویسندگان آماتور كار سفارش می‌دهند. برای شروع به‌كار انتخاب این سایت‌ها یكی از بهترین راه‌های ممكن است چرا كه نیازی ندارید «همینگوی» باشید تا از پس پروژه‌های پیشنهادی این سایت‌ها بربیایید. كافی است روشن و واضح بنویسید و از غلط‌های گرامری اجتناب كنید.



مترجمی

اگر شما به یك زبان دوم تسلط كامل دارید، ترجمه می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای آغاز یك شغل مستقل باشد. راه‌های زیادی وجود دارد كه یك مترجم خوب بتواند درآمد بسیار مناسبی كسب كند با این حال مترجمی كه گواهی‌نامه ترجمه از «انجمن مترجمان آمریكا» كسب كند می‌تواند به‌طور متوسط سالانه درآمدی بالغ بر 72 هزار دلار بدست بیاورد. این در حالی است كه برآوردها نشان می‌دهد مترجمی كه از این انجمن گواهی نداشته باشد نیز در سال به‌طور میانگین مبلغی بالغ بر 53 هزار دلار به جیب می‌زند. البته این رقم باتوجه به زبانی كه شما به آن مسلط هستید می‌تواند متغیر باشد. تقاضای مترجم در برخی از زبان‌ها از جمله اسپانیایی بسیار بیشتر از دیگر زبان‌هاست.



کلسیم در چه غذاهایی وجود دارد , شغل آزاد پردرآمد با سرمایه کم , در امنیت نسخه های شخصی سازی شده تلگرام تردید وجود دارد

عكاسی

یك عكاس آزاد كه متخصص عكاسی از مجالس عروسی است، می‌تواند به راحتی و برای چند ساعت عكاسی مبلغی معادل دو هزار دلار به جیب بزند. درواقع می‌تواند دستمزد خود را از این مبلغ شروع كند. علاوه بر این می‌تواند برای ویرایش و مراحل بعد از عكاسی نیز مبالغی دریافت و به دو هزار دلار پایه اضافه كند. تخصص‌های متفاوت و مختلف عكاسی با قیمت‌های مختلفی به ارائه خدمات می‌پردازند اما عكاس‌های مراسم ازدواج و عكاسان پرتره درآمد بیشتری از سایر هم‌صنفان خود دارند. البته این را هم نباید از یاد برد كه تجهیزات عكاسی نیز قیمت‌های متفاوتی دارند، اما شما برای شروع كارتان می‌توانید قید خرید تجهیزات گران‌قیمت را بزنید و به سراغ تجهیزاتی با قیمت‌های مناسب‌تر بروید.



رسانه‌های اجتماعی


رسانه‌های اجتماعی تا چند سال گذشته اصلا وجود نداشتند اما اكنون دانش استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند منبعی مستقل برای كسب درآمد سالم محسوب شود. در حالی كه تازه‌واردها به این وادی می‌توانند ساعتی 15 دلار درآمد كسب كنند، كارشناسان رسانه‌های اجتماعی و آنها كه سابقه بیشتری در این زمینه دارند تا 250 دلار در ساعت نیز از این راه كسب درآمد می‌كنند.

هرچند رسیدن به كسب این سطح درآمد چندان ساده نیست اما چندان دور از دسترس هم نیست. برای كسب چنین درآمدی باید با صنایع مهم وارد همكاری شوید كه از رسانه‌های اجتماعی غافل نیستند.



تستوسترون در چه موادی وجود دارد , آیا کوروش وجود خارجى دارد؟ , طرحی برای ترمیم تخت خمشید وجود دارد

توسعه تلفن همراه

در حـالــــی كــه توسعه‌دهندگان و طراحان وب به‌طور كلی مبالغ بالایی به عنوان درآمد حاصل از فعالیت‌شان كسب می‌كنند، برآوردها نشان می‌دهد كه توسعه‌دهندگان تلفن همراه می‌توانند درآمد به مراتب بالاتری را به‌ دست ‌آورند. برخی مشتریان شركت‌های بزرگ 100 هزار دلار برای داشتن تنها یك برنامه توسعه یافته پرداخت می‌كنند. البته پرداخت چنین مبلغی چندان بی‌حساب و كتاب هم نیست چرا كه برای ساختن بهترین نرم‌افزارهای تلفن همراه صدها ساعت زمان صرف می‌شود. در واقع هرچه زمان بیشتری برای طراحی و ساخت یك نرم‌افزار صرف شده و برنامه باكیفیت‌تری طراحی شود، شما می‌توانید درآمد بیشتری كسب كنید.



بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو


قبل از اینكه وارد بررسی این شغل شویم جالب است بدانید متخصصان سطح بالایی كه در این رشته مشغول به‌كار هستند‌درآمدی بالغ بر1000 دلار در ساعت به‌ دست می‌آورند. البته عده دیگری هم هستند كه اگرچه در سطح پایین‌تری فعالیت می‌كنند اما بین 300 تا 500 دلار در ساعت درآمد دارند. آنهایی كه به تازگی وارد این عرصه می‌شوند می‌توانند خیلی زود 50 دلار در ساعت دربیاورند. لازمه این كار هم این است كه فرد خیلی زود بتواند آموزش‌های ضروری این كار را كسب كند. البته این نكته را هم باید ذكر كرد كه آموختن پیش‌فرض‌های موردنیاز چنین شغلی چندان كار سختی نیست.


ویدیو : مگر شغل آزاد پردرآمد هم وجود دارد؟!