مگان‌‌ های جدید برای از ما بهتران +عکس : در حالی که زمزمه خروج رنو از بازار ...


در حالی که زمزمه خروج رنو از بازار ایران شنیده می‌شود، این شرکت در تدارک آن است که مگان یکی از پرفروش‌ترین تولیدات خود را راهی نمایشگاه فرانکفورت کند. مدل‌هایی واقعاً اسپرت و واقعاً جدید. بازار خبر:  در حالی که زمزمه خروج رنو از بازار ایران شنیده می‌شود، این شرکت در تدارک آن است که مگان یکی از پرفروش‌ترین تولیدات خود را راهی نمایشگاه فرانکفورت کند. مدل‌هایی واقعاً اسپرت و واقعاً جدید.

ویرایش 2014 مگان‌های رنو در راه است. نسخه‌هایی که اگرچه پیش‌‌تر دیده بودیم ولی اکنون با تغییر ظاهر و باطن عرضه می‌شوند.

دستکاری طراحی جلوپنجره، چراغ‌ها، سپرها و تعبیه رینگ‌های جدید خانواده تازه وارد مگان‌ها را بیش از پیش اسپرت‌تر و جوان‌پسندتر کرده است.

رنو اعلام کرده است چهار مدل مگان 2014 را به نمایشگاه و بعد از آن به بازارهای جهانی می‌فرستد. مدل‌های هاچ‌بک، کوپه، استیشن و جی‌تی.

 بخش موتوراسپرت این کمپانی فرانسوی نیز وعده داده است یک ویرایش فوق‌العاده ویژه و استثنایی را به نمایشگاه برساند. ویرایشی با نام Renaultsport 265 Cup که برای حرفه‌ای‌ها و در حقیقت آنهایی است که چیزی بیشتر از یک خودروی اسپرت طلب می کنند.

بهره‌گیری از روش رنگ‌بندی مسابقه‌ای در این مدل‌ها، جلوه‌ای بدیع به کل خانواده بخشیده است.

مدل پایه مگان دارای یک موتور 1.2 لیتری به قدرت 85 اسب‌بخار است. شتاب صفر تا 100 آن 10.9 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 190 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

اما قوی‌ترین مدل مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ شده به قدرت 265 اسب‌بخار است. شتاب صفر تا 100 این مدل فقط 6.1 ثانیه و سرعت نهایی‌اش نیز 250 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , مگان جدید , هشدار برای کبری 11 سری جدید


ویدیو : مگان‌‌ های جدید برای از ما بهتران +عکس