مُهر تائید 2 جراح مغز بر خداحافظی گودرزی : نماینده فدراسیون کشتی برای پیگیری ...


نماینده فدراسیون کشتی برای پیگیری امور پزشکی ملی‌پوش آزادکار کشورمان گفت: ۲ جراح مغز پس از معاینه صادق گودرزی تشخیص اولیه مبنی بر خداحافظی وی از دنیای کشتی را تائید کردند. تسنیم: پرویز عالی در رابطه با آخرین شرایط درمانی صادق گودرزی اظهار داشت: دکتر طباطبایی اخیرا گودرزی را معاینه و اعلام کرد که برای تشخیص دقیق مشکل این ورزشکار، وی باید یک MRI رنگی تزریقی بگیرد. گودرزی نیز این کار را انجام داد که پزشکش پس از مشاهده آن، وجود یک زائده کنار نخاع او را تشخیص داد و تاکید کرد که این زائده باید با انجام عمل جراحی برداشته شود.

وی که از طرف رسول خادم به عنوان نماینده فدراسیون جهت رسیدگی به امور پزشکی صادق گودرزی انتخاب شده، ادامه داد: بر اساس گفته پزشکان، گودرزی باید حتما مورد عمل جراحی قرار بگیرد اما با توجه به تاکید رسول خادم مبنی بر اینکه بهترین جراح مغز هم باید گودرزی را معاینه کند، 2 پزشک متخصص دیگر یعنی دکتر زارع و دکتر صدیقی نیز وی را معاینه کردند که در نهایت هر 2 نفر تجویز دکتر طباطبایی مبنی بر اینکه گودرزی در حال حاضر باید از دنیای کشتی خداحافظی کند و مورد عمل جراحی قرار بگیرد را تائید کردند.

نماینده فدراسیون کشتی در امور پزشکی نایب قهرمان جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که چه زمانی گودرزی زیر تیغ جراحی خواهد رفت، خاطرنشان کرد: این موضوع باید در کمیسیون پزشکی مربوطه مشخص شود و در جلسه‌ای که با فدراسیون پزشکی می‌گذاریم پس از رضایت خود گودرزی شرایط را برای انجام عمل جراحی فراهم کنیم.

عالی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال بازگشت گودرزی به دنیای کشتی در آینده وجود دارد یا نه، عنوان کرد: این مسئله فعلا مشخص نیست و پزشکان گفته‌اند یک‌سال پس از عمل جراحی می‌توان به صورت دقیق گفت که آیا وی می‌تواند بار دیگر روی تشک برود یا نه.


ویدیو : مُهر تائید 2 جراح مغز بر خداحافظی گودرزی