مونا فرجاد: خیلی خودم را سرچ می کنم : کوچک ترین فرزند خانواده تمام هنری «فرجاد» ...



مونا فرجاد , مونا فرجاد instagram , عکس های جدید مونا فرجاد

کوچک ترین فرزند خانواده تمام هنری «فرجاد» به تازگی دوران شباب را پشت سر گذاشته است و کم کم به ایام پختگی پا می گذارد. مونا فرجاد به خاطر حضور پدر از کودکی در محیط های هنری رشد کرده و علاوه بر بازیگری در حیطه دوبله هم فعالیت کرده است.

کوچک ترین فرزند خانواده تمام هنری «فرجاد» به تازگی دوران شباب را پشت سر گذاشته است و کم کم به ایام پختگی پا می گذارد. مونا فرجاد به خاطر حضور پدر از کودکی در محیط های هنری رشد کرده و علاوه بر بازیگری در حیطه دوبله هم فعالیت کرده است.

 

مونا که کارش را از دوسالگی و به همراه جلیل فرجاد در مجموعه «بهاران» آغاز کرد، در جوانی خیلی جدی تر بازیگری را دنبال کرد.

 

بازیگر نقش «کتی» در ساختمان پزشکان هم از آن دسته از هنرمندان است که تحصیلات دانشگاهی اش هیچ ارتباطی به فعالیت هنری اش ندارد. فرجاد با صدای گرمش از ما استقبال کرد، ولی برای پاسخگویی به سوالات از تلگرام کمک گرفت.

مونا فرجاد: خیلی خودم را سرچ می کنم

طولانی ترین روز زندگیتان کی بود؟ چرا به نظرتان این قدر طولانی آمد؟
طولانی ترین روز زندگیم فکر می کنم روز عروسی دوستم بود. من تا ساعت شش سر صحنه فیلمبرداری بودم و تا آف شم خیلی طول کشید. ساعت 11:30 کارم تموم شد و آخر هم نتونستم برسم. این مدت زمان به نظرم خیلی طولانی آمد ساعت شش تا موقع آف شدنم خیلی دیر می گذشت.

می خواهید به سیاره دیگری سفر کنید، فقط می توانید یک چیز با خودتان ببرید، چه چیزی را همراهتان بر می دارید؟ چرا؟
حتما با خودم یک عکس خانوادگی مان را می برم. عکس با خودم می برم تا وقتی دلم برای تک تک اعضای خانواده ام تنگ می شه مرتب نگاهشون کنم و باهاشون حرف بزنم. این طوری همیشه احساس می کنم کنارم هستند و کمی دلتنگی ام کمتر می شود.

یک دزد به ماشین تان دستبرد زده، ترجیح می دهد تلفن همراه تان را برده باشد یا 10 میلیون تومان پول نقدی که در داشبورد بود؟ چرا؟
خب 10 میلیون تومان پول را انتخاب می کنم، چون تلفن همراه کاملا شخصی است. شماره تلفن ها، پیام ها و عکس هایی داخلش هست که فقط متعلق به من هستند. هرچند من داخل گوشی ام چیزی نگه نمی دارم، ولی ندزدنش خیالم راحت تر است.

اگر به خاطر یک اظهارنظر شخصی در فضای مجازی مورد هجوم کاربران قرار بگیرید، چه کار می کنید؟
من به خاطر علاقه ام به حیوانات بارها مورد انتقاد قرار گرفته ام. خیلی پیش آمده که در این باره پستی بگذارم و خیلی هم پیش آمده که پیام های بدی دریافت کردم. درسته که تند رفتند، ولی می گویم نظر شخصیه آنهاست و خب حق دارند.

 

همیشه اعتقاد دارم حتی اگر بتوانم کمک کنم تا یک نفر هم به حیوانات کمک کند برام کافی است. اگر در کل بخواهم بگویم خب بعضی را جواب می دهم و دلیل حمایتم را اعلام می کنم در برابر بعضی ها هم سکوت می کنم.

اگر بخواهید با یک سلبریتی شام بخورید، چه کسی را انتخاب می کنید؟ چرا؟
دوست دارم با مریل استریپ غذا بخورم، چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم.

 

خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم و همیشه سعی می کنم از بازی اش یاد بگیرم.

مونا فرجاد: خیلی خودم را سرچ می کنم

 

خیلی سبز , شوهرم منو خیلی میکنه , مارال فرجاد

 


در برابر آنهایی که در مهمانی ها با هیجان می گویند: «یه روز دو تا چینی می خورن به هم می شکنن!» بعد هم بلند بلند می خندند، چه واکنشی نشان می دهید؟
لبخند می زنم. فکر می کنم این کار درست ترین واکنش است برای اینکه دوست ندارم به کسی حس بدی دست بدهد.

اگر بخواهید فیلم زندگی یک نفر را بسازید، فیلم چه کسی را می سازید؟
دوست داشتم زندگی «بی نظیر بوتو» را بسازم، چون خیلی زن جسوری بود. او را دوست دارم.

باید به شما و یک نفر دیگر برای مدت طولانی دستبند بزنند. دوست دارید آن یک نفر، چه کسی باشد؟
مارال خواهرم است. چون همیشه از بودن در کنارش لذت می برم.

به دردنخورترین اختراع بشر چه چیزی بوده است؟ چرا؟
تلفن همراه. از وقتی آمده هم با خودش کلی دردسر آورده و هم دردسرها صدبرابر بیشتر شده است.

در زندگی، شادی بعد از گلتان چه شکلی است؟ شبیه شادی بعد از گل کدام فوتبالیست است؟
خب مانند لحظه ای که استقلال در بازی ای گل می خورد، شادی می کنم. وقتی استقلال در یک بازی گل می خورد، خیلی زیاد ذوق می کنم و خوشحال می شوم و ممتد داد می زنم گـــــــــل.

آخرین باری که بهت زده شدید، کی بوده؟ چه اتفاقی افتاده؟
همین هفته پیش به شدت بهت زده شدم. خیلی الکی تصادف بدی کردم که باورکردنی نبود و بسیار مرا شگفت زده کرد. بعد از تصادف وقتی از ماشین پیاده شدم از دیدن شدت خسارت احساس می کردم سرم سوت می کشد، خیلی وحشتناک بود، واقعا فکرش را نمی کردم.

اگر مجبور باشید بین یک اورانگوتان، ایگوانا، اسب آبی و زرافه یکی را به عنوان حیوان خانگی یک هفته نگهدارید، کدام را انتخاب می کنید؟
مسلما از بچه زرافه نگهداری می کنم. به نظرم بچه زرافه ها واقعا خیلی بامزه، زیبا و با چشمان درشت هستند. برای همین زرافه را ترجیح می دهم و دوست دارم از آن نگهداری کنم، چون از سه تای دیگر می ترسم.

دوست دارید جای کدام کاراکتر داستان/ فیلم های عاشقانه باشید؟ یا دوست دارید کدام فیلم را دونفره ببینید؟

نقش اسکارلت در فیلم بربادرفته.
مونا فرجاد: خیلی خودم را سرچ می کنم

 

مونا بانکی پور , فرجاد , مونا احمدی

 


آیا خوابی می بینید که چندین بار تکرار شده باشد؟ چه خوابی؟ (یا تلخ ترین و شیرین ترین خوابی که تاحالا دیده اید چه خوابی بوده؟)
بله هست. من از بچگی از گربه می ترسیدم و وحشت داشتم. همیشه کابوس می دیدم که گربه ها به من حمله کرده اند.

تا به حال اسم تان را در گوگل سرچ کرده اید؟ هر چند وقت یکبار این کار را می کنید؟
بله، خیلی این کار را می کنم. دقیقش را نمی دانم شاید ماهی یکی دو بار سرچ کنم.

اگر الان بفهمید سرطان دارید، چه حسی پیدا می کنید؟ اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ چرا؟
خیلی غصه می خورم. خیلی بیشتر ناراحت می شم که چرا آن قدر حرص چیزهایی را خوردم که در آن موقع و در آن شرایط دیگر ارزش ندارند. سعی می کنم ببخشم و کینه را از دلم دور کنم. آدم ها را ببخشم و ازشون بخواهم که اگه می تونن منو ببخشن.

 

بعد هم برای سلامتی همه کسانی که ممکن است از آنها ناراحت باشم دعا کنم و ایمان داشته باشم معجزه اتفاق می افته و تمام تلاشم را می کنم تا از ثانیه های زندگی ام لذت ببرم.

وقتی به مرگ و مردن فکر می کنید، از دست دادن چه چیزی/ کسی از همه بیشتر ناراحتتان می کند؟ چرا؟
اول از همه باید بگویم دور از جانشان. مرگ اعضای خانواده خیلی دردناک است. خیلی زیاد حسرت می خورم چون از نبودن و عشقشون محروم شدم و خب وقتی نباشند خیلی سخت خواهدبود تا این را بپذیرم. ناراحت می شم از اینکه به اندازه کافی خدمت بهشون نکردم و همیشه غصه می خورم.

اگر فردا دنیا تمام شود، چه کار انجام نداده ای دارید؟
اگر فردا دنیا تموم بشه بهتره، چون همه با هم می میریم. این طوری دیگه غصه نبودن دیگری رو نمی خوریم و این خیلی بهتر است.

به نظر شما آخرش چی می شه؟!
آخرش تمام می شود، مثل همه چیزهای دیگر که عمری دارند و تمام می شوند. فقط آثارش باقی می ماند، اثر خوبی ها و بدی هامون.

اخبار فرهنگی - برترینها


ویدیو : مونا فرجاد: خیلی خودم را سرچ می کنم