موضع گیری ریاست جمهوری علیه پرسپولیس : صحبت های محمد رویانیان در مورد پایان ...


صحبت های محمد رویانیان در مورد پایان ماموریتش در دولت سبب شد روز گذشته نهاد ریاست جمهوری در برابر او موضع گیری کند. روزنامه تماشا: صحبت های محمد رویانیان در مورد پایان ماموریتش در دولت سبب شد روز گذشته نهاد ریاست جمهوری در برابر او موضع گیری کند.

مدیرعامل پرسپولیس در چند روز اخیر مصاحبه هایی انجام داده و مدعی شده که معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری به ماموریتش در پرسپولیس پایان داده، هر چند که بقایی معاون اجرایی نهاد دو روز قبل در مصاحبه با رسانه ها گفته بود که پایان ماموریت رویانیان ارتباطی به او ندارد اما ادامه مصاحبه های رویانیان سبب شد مدیر روابط عمومی معاونت اجرایی ریاست جمهوری هم در این مورد موضع گیری کند.

 او به ایرنا گفت: «اصلا حکم مدیرعاملی رویانیان در باشگاه پرسپولیس ارتباطی با نهاد ریاست جمهوری ندارد. مگر حکم او را حمید بقایی امضا کرده است که حالا با پایان ماموریتش حکم مدیرعاملی اش در پرسپولیس نیز لغو شود؟»

محسنی دوباره توضیح داده که ستاد کل نیروهای مسلح مرجع اصلی در این مورده بوده: «رویانیان از ستاد کل نیروهای مسلح مامور به خدمت در نهاد ریاست جمهوری بود و در این مدت نیز ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را برعهده داشت. در آذر 91 ماموریت او خاتمه پیدا می کرد و از اول بهمن 91 که شفیعی به عنوان رییس جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت معرفی شد قاعدتا رویانیان پستی در نهاد ریاست جمهوری نداشت و باید وضعیتش در نهاد مشخص می شود.»

مدیر روابط عمومی معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری برای تعیین وضعیت رویانیان از اول بهمن 91 تا 31 فروردین دو بار با ستاد کل نیروهای مسلح مکاتبه کرد و در نتیجه در تاریخ 31 فروردین 92 طبق قانون و در نامه ای خاتمه ماموریت ایشان اعلام شد.»

شکست در جام حذفی چه ربطی به ماموریت دارد؟

او در مورد انتقادهای رویانیان از دولت و اینکه گفته دولت با ما خوب نیست، گفت: «خدا به آقای رویانیان قوت بیشتری عطا کند! ماشاءالله هر ساعتی از شبانه روز هر رسانه ای را ببینید، بخوانید یا بشنوید آقای رویانیان در حال مصاحبه راجع به این موضوع هستند. بنده حتی در رسانه های مختلف خواندم که ایشان حتی شکست تیمشان در فینال جام حذفی را هم به نامه پایان ماموریت خود ربط داده اند که واقعا مایه حیرت است! به ایشان توصیه می کنیم در این مورد آدرس غلط به مردم ندهند.»


ویدیو : موضع گیری ریاست جمهوری علیه پرسپولیس