موسیو؛ رباتی مجهز به هوش مصنوعی : موسیو از طراحی ظاهری جذاب کارتونی به همراه ...


موسیو از طراحی ظاهری جذاب کارتونی به همراه دو نمایشگر LCD سود می برد که حالات چهره و قلب این ربات را نشان می دهند. عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: موسیو از طراحی ظاهری جذاب کارتونی به همراه دو نمایشگر LCD سود می برد که حالات چهره و قلب این ربات را نشان می دهند.

ربات هوشمند موسیو نه تنها می تواند لحظات شادی را برای مالک خود رقم بزند بلکه امکان کنترل لوازم خانگی برقی از طریق صدا را نیز فراهم می کند. موسیو ربات هوشمند جذاب و پیشرفته ای است که از ابعادی برابر با 168×85×220 میلیمتر و 322 گرم وزن برخوردار است.

هوش مصنوعی , کس مصنوعی , چرم مصنوعی

موسیو از طراحی ظاهری جذاب کارتونی به همراه دو نمایشگر LCD سود می برد که حالات چهره و قلب این ربات را نشان می دهند. با توجه به قدرت بالای فناوری یادگیری، این ربات می تواند با گذشت هر روز هوشمندتر شده و گفتگوی طبیعی‌تری با کاربر داشته باشد.

موسیو می تواند وظایف مختلفی مانند یادآوری رویدادها و قرارهای پیش رو، اجرای موسیقی مورد علاقه کاربر و غیره را انجام دهد. افزون بر این، با استفاده از سوفی،یک دستگاه اشاره هوشمند، موسیو می تواند به صورت بی سیم با دستگاه های اطراف خود ارتباط برقرار کند و از این طریق خانه ای هوشمند برای کاربر شکل بگیرد. باتری قابل شارژ آن نیز عمر 13 ساعته را ارائه می کند.

مژه مصنوعی , دندان مصنوعی , خرید کس مصنوعی

ربات موسیو در سه نسخه ساده، هوشمند و نابغه عرضه می شود و با برچسب قیمت 249 دلاری در وب سایت ایندی گوگو پیش فروش شده است.


ویدیو : موسیو؛ رباتی مجهز به هوش مصنوعی