موسوی: امیدوارم افت پرسپولیس از دربی آغاز شود : مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ...


مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم روند نزولی و افت کردن پرسپولیس از دربی جمعه شروع شود. خبرگزاری میزان: علی موسوی درباره بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ‌پس از سال‌ها، دوباره شرایط طوری شده که این دو تیم در اوج رقابت به هم رسیدند و هم امتیاز شدند. آنها در حالی به این بازی حساس رسیده‌اند که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خوب نتیجه گرفته و برعکس استقلال افت کرده.

وی ادامه داد: البته در بازی دربی دو تیم نباید به جایگاه و نتایج هم نگاه کنند. دو تیم از نظر بازیکن برتری نسبت به هم ندارند و تقریباً در یک سطح هستند. بنابراین اصلا مشخص نیست که پرسپولیس بتواند نمایش خود مقابل تیم‌های دیگر را مقابل استقلال هم تکرار کند. وضعیت روحی و روانی در این بازی تعیین کننده است.

مهاجم پیشین استقلال افزود: امیدوارم که افت پرسپولیس، از بازی مقابل استقلال شروع شود و گریبان این تیم را بگیرد.

موسوی در خصوص پیش‌بینی نتیجه این دربی خاطرنشان کرد: در این بازی به خاطر اینکه مهره‌های جوانی در دو تیم وجود دارد و آنها به دنبال اداره کردن بازی نیستند، انتظار به ثمررسیدن گل را دارم. زمانی با تجربه‌های دو تیم با سیاست بازی می‌کردند و به دنبال مساوی کردن بودند. اما در حال حاضر شرایط اینگونه نیست و بازکنان جوان و با انگیزه دو تیم، طور دیگری رفتار می‌کنند.


ویدیو : موسوی: امیدوارم افت پرسپولیس از دربی آغاز شود