موزه‌هایی که در سراسر فرانسه می‌چرخند : در کشور فرانسه به جای تبلیغات و تشویق ...


در کشور فرانسه به جای تبلیغات و تشویق مردم به تماشا کردن آثار هنری، از ایده‌ای جالب بهره گرفته و با همکاری خدمات راه‌آهن فرانسه، آن را عملی کرده‌اند. وبسایت مشرق: در کشور فرانسه به جای تبلیغات و تشویق مردم به تماشا کردن آثار هنری، از ایده‌ای جالب بهره گرفته و با همکاری خدمات راه‌آهن فرانسه، آن را عملی کرده‌اند.

این همکاری بزرگ که یکی از شرکت‌های آمریکایی را نیز دخیل کرده است، با هدف ترویج هنر در گوشت و خون شهر ایجاد شده است. آثار هنری جذاب و جالب اسطوره‌ها در قالب تصاویری بسیار زیبا، با کیفیت و همراه با نورپردازی در داخل قطارهای شهر تعبیه شده‌اند. شما با سوار شدن به واگن‌های قطار می‌توانید از دیدن این رنگارنگ تصویرها، لذت ببرید و اطلاعاتی چند در موردشان مطالعه کنید.

انتخاب طرح‌های شاد و برگرفته از طبیعت در کنار صندلی‌های راحت قطار که با رنگ‌آمیزی درست، هماهنگی خاصی ایجاد کرده‌اند، برای مسافران سفری خوش رقم خواهد زد. همچنین به این ترتیب آثار بیشتری به مردم معرفی شده و در نهایت آرامش بیشتری در محیط فراهم آورده می‌شود. همچنین دل‌نشین بودن درها، دیوارها، سقف‌ها و صندلی‌های قطار باعث شده که افراد کمتری جهت خراب کردن و آسیب زدن به اطراف اقدام کنند؛ چرا که آرامش حاصل از این امواج مثبت، احساس زیباتری به مسافران منتقل می‌کند.

موزه لوور فرانسه , خوشبختانه در میان شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان، راهکارها و تکنیک‌هایی وجود دارد که می‌تو d , موزه تولدو فرانسه

ا موزه هایی در تهران که نیری میخواهند؟ , کدام موزه هایی در تهران که نیرو میخواهند؟ , تصویر حضرت علی در موزه فرانسه

عکس حضرت محمد در موزه فرانسه , موزه لوور فرانسه امامان , عکس حضرت حسین در موزه فرانسه

عکس امام علی در موزه لوور فرانسه , عکس حضرت علی تو موزه فرانسه , عکس حضرت علی در موزه لوور فرانسه

فرانسه , سفارت فرانسه , تور فرانسه

پرچم فرانسه , موزه سینما , موزه هنرهای معاصر

موزه , موزه ملک , موزه ایران باستان


ویدیو : موزه‌هایی که در سراسر فرانسه می‌چرخند