مورینیو: ونگر نیاز به ماشین حساب دارد! : سرمربی آبی‌پوشان لندنی به همتای آرسنالی‌اش ...


سرمربی آبی‌پوشان لندنی به همتای آرسنالی‌اش پیشنهاد داد که در مقایسه دو تیم نیاز به ماشین حساب دارد. خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال آرسنال، قهرمان فصل اخیر جام حذفی انگلیس و چلسی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در تاریخ دوم آگوست 2015 (11 مرداد) در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان نودوسومین دوره جام خیریه (سوپرجام انگلیس) مشخص شود. ژوزه مورینیو و آرسن ونگر که بارها با یکدیگر مشاجره‌های لفظی داشته‌اند، در آستانه این بازی بار دیگر بین آنها جنگ لفظی در گرفته است.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن پیش از این گفته بود که در چند سال اخیر قهرمانی در لیگ برتر برای آرسنال غیرممکن بوده است، چون چلسی و چند تیم بزرگ دیگر جزیره پول‌های خوبی بابت جذب بازیکنان موردنظرشان خرج کرده‌اند. در حالی این ادعا توسط ونگر مطرح شده که آرسنال از سال 2013 تاکنون 145 میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید صرف کرده است که از آن جمله می‌توان به مسعوت اوزیل، الکسیس سانچس و پتر چک اشاره کرد.

ژوزه مورینیو که چلسی را فصل گذشته به قهرمانی لیگ برتر رساند، در پاسخ به ادعای ونگر گفت: اگر شما رقمی را که باشگاه‌ها در سه یا چهار سال گذشته در فصل نقل‌وانتقالات صرف خرید بازیکنازن کرده‌اند، جمع بزنید به رقم شگفت‌انگیزی می‌رسید. برای حساب کردنش هم نیاز به یک ماشین حساب است و این ساده‌ترین راه ممکن برای این کار است. با این کار دیگر شک و شبهه‌ای هم باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر می‌خواهید صادق، بی‌طرف و واقع‌بین باشید بهترین راه برای یک مربی و یا یک روزنامه‌نگار در این مورد استفاده از ماشین حساب است. آرسنال دروازه‌بانی شگفت‌انگیز خریده است که پست خیلی مهمی در تیم است. اگر شما ارزش مسعوت اوزیل، الکسیس سانچس، کالوم چمبرز و متئو دبیوشی را با هم جمع بزنید سورپرایز خواهید شد.

آقای خاص در تمجید از توپچی‌های لندن هم اظهار داشت: آرسنال ترکیبی از بازیکنان خوب و دروازه‌بانی شگفت‌انگیز دارد. آنها به شدت مدعی قهرمانی هستند. هر یک از ما که مدعی قهرمانی در فصل پیش‌رو هستیم باید انتظار قهرمانی را داشته باشیم. ما در حال حاضر پنج تیم داریم که برای رسیدن به عنوان قهرمانی بازی می‌کنند ولی تنها یک تیم به جام قهرمانی می‌رسد و یکی از ما در لیگ اروپا بازی خواهد کرد.

آقای خاص در پایان تأکید کرد: این واقعیت ماجراست، پنج تیم برای چهار سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگند که تنها یکی از آنها به قهرمانی می‌رسد و یکی هم به لیگ اروپا می‌رود.


ویدیو : مورینیو: ونگر نیاز به ماشین حساب دارد!