مورینیو: همیشه از تیمم حمایت می‌کنم : سرمربی چلسی می‌گوید وظیفه او دفاع از ...


سرمربی چلسی می‌گوید وظیفه او دفاع از تیمش است و اصلا سکوت نخواهد کرد، هرچند جریمه هم بشود. خبرگزاری ایسنا: ژوزه مورینیو همواره به طرح سخنان جنجالی و اظهارنظرهای جالب معروف است. او معمولا با جریمه‌های سنگینی مالی مواجه می شود، با این حال قصد ترک کردن عادت اعتراض به داوران را ندارد. او می گوید وظیفه او این است که هرگز سکوت نکند و همواره به دفاع از تیمش بپردازد.

مورینیو در گفت‌وگویی که با روزنامه "دیلی استار" انگلیس داشت، گفت: باشگاه جریمه مالی من را پرداخت کرد سپس آن را از حقوقم کم کرد. این در حالی است که همسرم چیزی در این باره نمی‌داند. او اصلا به فوتبال اهمیت نمی‌دهد.

سرمربی پرتغالی چلسی ادامه داد: من سرمربی تیم سرشناسی هستم که طرفداران زیادی دارد. وظیفه من این است که به تیمم کمک کنم. تجربه نشان داده که بهتر است که من سکوت کنم و هیچ اظهارنظری درباره چیزی نداشته باشم چرا که این طوری راحت‌تر هستم و کسی من را جریمه نمی کند اما وظیفه من حکم می‌کند که سکوت نکنم، هر چند جریمه هم بشوم.

مورینیو در پایان سخنان خود گفت: وقتی داوری علیه تیم من سوت می‌زند باید اعتراض کنم و در این باره با او صحبت کنم. فصل قبل تلاش کردم تا چهره فوتبال را لکه دار نکنم و با شیوه احترام آمیزی اعتراض خود را به داوران نشان دهم. باید اعتراف کنم که کمی چاشنی طنز هم به حرف‌های خود دادم اما در کمال احترام چنین سخنانی را بر زبان آوردم. نمی دانم چرا من را مقصر دانسته و جریمه می‌کنند.


ویدیو : مورینیو: همیشه از تیمم حمایت می‌کنم