مورینیو: فان خال دوست من است : سرمربی چلسی پیش از دیدار حساس برابر شیاطین سرخ ...


سرمربی چلسی پیش از دیدار حساس برابر شیاطین سرخ به ستایش از لوئیس فان خال پرداخت و او را دوست خودش دانست. این مربی پرتغالی تاکید کرد که نمی‌توان پیروز این دیدار را پیش بینی کرد. خبرگزاری ایسنا: در حساس‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکشنبه منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود از چلسی صدرنشین پذیرایی می‌کند؛ دیداری که برای دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.چلسی از یک طرف می‌خواهد به روند بدون شکست خود ادامه دهد و ثابت کند که شایسته صدرنشینی است و از طرف دیگر هم شیاطین سرخ می‌خواهند با شکست دادن چلسی ثابت کنند که می‌توانند به کسب جام در این فصل امیداور باشند.

نکته جالب درباره سرمربیان دو تیم این است که پیش از این ژوزه مورینیو شاگرد لوئیس فان خال بوده است. مورینیو در این باره گفت: نمی خواهم زیاد به ستایش از لوئیس فان خال بپردازم چرا که همه شما می‌دانید که او چه مربی بزرگی است. من با فان خال کار کرده‌ام و او را به خوبی می‌شناسم. او مربی است که عاشق کار کردن است. لوئیس فان خال در جام جهانی 2014 برزیل نتایج خوبی با تیم ملی فوتبال هلند به دست آورد و نشان داد که مربی بزرگی است و دوست من است.

او درباره دیدار حساس یکشنبه هم گفت: چلسی فصل خوبی را آغاز کرده است و در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که منچستر یونایتد دوران انتقال را پشت سر می گذارد و در حال بهتر شدن است. با این حال نمی توان نتیجه این بازی را پیش بینی کرد.

سرمربی پرتغالی چلسی درباره ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی لیورپول هم گفت: درباره بالوتلی از من سوال نپرسید چرا که او بازیکن تیم من نیست و در لیورپول بازی می‌کند. به همین خاطر ترجیح می دهم که درباره او سخن نگویم.

ژوزه مورینیو پیش از این در اینتر با ماریو بالوتلی کار کرده است و به خوبی او را می شناسد.


ویدیو : مورینیو: فان خال دوست من است