موج جدید سرما و بارش باران در تهران : سازمان هواشناسی اعلام کرد : با ورود سامانه ...


سازمان هواشناسی اعلام کرد : با ورود سامانه بارشی هوای پایتخت از اوایل امشب سرد تر شده و با بارش پراکنده باران روبرو خواهیم بود. خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی اعلام کرد : با ورود سامانه بارشی هوای پایتخت از اوایل امشب سرد تر شده و با بارش پراکنده باران روبرو خواهیم بود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی پیش بینی می شود با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب کشور بارش برف و باران آغاز شود بطوریکه از اوایل شب جاری بارش باران به صورت پراکنده در تهران آغاز و دمای هوا نیز به ۲ درجه زیر صفر برسد.

همچنین پیش بینی می شود تا 24 ساعت آینده ضمن تشدید بارش‌ها فعالیت این سامانه جنوب و دامنه‌های مرکزی و مرکز کشور و با شدت کمتر شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور را فرا خواهد گرفت و در این مدت دمای هوا در سواحل به طور قابل توجه‌ای افزایش پیدا میکند و در برخی مناطق سواحل غربی خزر نیز شاهد ورزش باد خواهیم بود. از اواخر شنبه ابتدا در شمال غرب و غرب و اواخر یکشنبه در تمام نیمه غربی از میزان بارش‌ها کاسته شده و در روز یکشنبه در جنوب و نوار شرقی بارش باران فعال و از اواخر وقت آن روز از مرز‌های شرقی خارج می‌شود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی روز یکشنبه در نوار غربی به طور محسوس شاهد کاهش  دما خواهیم بود و  طی امروز و فردا نیز سواحل مواج خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود آسمان تهران طی امروز نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و اوایل شب با بارش باران به صورت پراکنده همراه خواهد بود.


ویدیو : موج جدید سرما و بارش باران در تهران