موثرترین كرم‌های تقویت كننده ناخن : اینكه می‌گویند زیبایی طبیعی ناخن هر فرد ...


اینكه می‌گویند زیبایی طبیعی ناخن هر فرد بازتابی از سلامت جسمی اوست، كاملا درست است. شما زمانی می‌توانید از ناخن‌ها در فعالیت‌های روزانه‌تان كمك بگیرید كه آنها استحكام لازم را داشته باشد.
مجله سیب سبز - شقایق جعفری: اینكه می‌گویند زیبایی طبیعی ناخن هر فرد بازتابی از سلامت جسمی اوست، كاملا درست است. شما زمانی می‌توانید از ناخن‌ها در فعالیت‌های روزانه‌تان كمك بگیرید كه آنها استحكام لازم را داشته باشد. بازار زیبایی، این بار مجموعه‌ای از بهترین كرم‌های تقویت‌كننده دست‌ها و ناخن را با راهنمایی‌های تیم متخصص (دكتر هومن رفیعی و دكتر نگار كریمی) به ما معرفی كرده است.

ویتامین درمانی کنید

ناخن سالمی كه روی پوست سالم قرار دارد باید ته رنگی زیبا و صورتی داشته باشد. رژیمی كه آهن آن كم باشد هم می‌تواند باعث نازكی و شكنندگی ناخن شما و در نهایت بی‌رنگ شدن آنها شود. كرم دست و تقویت‌كننده ناخن ایوروشه حاوی آهن و ویتامین 5B است كه به ناخن‌ها استحكام بخشیده و پوست اطراف ناخن‌ها را زیباتر می‌كند. پس اگر می‌خواهید آهن مورد نیاز بدن‌تان را هم از طریق تغذیه و هم به‌صورت موضعی جذب کنید می‌توانید از این محصول کمک بگیرید.

تقویت ناخن , تقویت کننده ناخن , تقویت ناخن ها

این محصول با عطرخوش گل سوسن دست‌ها را كاملا مرطوب و به وضوح آنها را نرم و شاداب می‌كند. به اعتقاد متخصصان بازار زیبایی اگر می‌خواهید این كرم اثربخشی خوبی از خود روی پوست‌تان نشان دهد، باید استفاده مرتب از آن را در برنامه مراقبت از پوست و ناخن‌های‌تان بگنجانید.

روش مصرف:مقداری از كرم را به دست‌ها بزنید و با ملایمت ماساژ دهید تا جذب شود.

حدود قیمت: 24 هزار تومان


با ترک‌ها خداحافظی کنید

كوتیكول قسمتی از پوست ناخن است كه به‌عنـوان یك سد از ورود باكتری‌های خطرناك بیماری‌زا به ریشه جلوگیری می‌كند اما زمانی این پوست در اثر خشكی سخت و چسبنده می‌شود، علاوه بر جذب میكروب‌ها از ناخن‌ها جدا می‌شود و شكلی نازیبا به دستان شما می‌دهد اما این مشكل با یك راه‌حل ساده برطرف می‌شود.

تقویت کردن ناخن ها , تقویت ناخن ها کودک , چندراه برای تقویت ناخن ها

آرتدكو در میان محصولاتش كرم تقویت‌كننده‌ای مخصوص ناخن‌های خشك و شكننده دارد كه با نرم كردن كوتیكول دور ناخن باعث تقویت انعطاف و قابلیت ارتجاعی ناخن شده تا آنها سالم‌تر رشد كنند. متخصص بازار زیبایی معتقد است ویتامین A و E موجود در این كرم خشكی پوست را تنظیم كرده و رطوبت كافی را برای ترك نخوردن آنها حفظ می‌كند. در ضمن اسانس میوه‌ای آن عطر خوشی به دستان شما می‌بخشد.

روش مصرف:دو بار در هفته روی ناخن و اطراف آن ماساژ دهید. این میزان برای افرادی كه ناخن‌های خشك و شكننده‌تری دارند هر روز تكرار شود.

حدود قیمت: 40 هزار تومان


عصاره آووكادو  روی دست‌

مرطوب‌كننده‌های دست و ناخن مانند یك منبع تغذیه عمل می‌كنند و نمی‌گذارند خشكی و كمبود ویتامین‌های بدن آسیب‌های جدی به ظاهر آنها بزند. پس بعد از اهمیت تغذیه در سلامت ناخن‌ها، مراقبت‌های روزانه ما با استفاده از كرم‌های مرطوب و تغذیه‌كننده دست و ناخن نقش بسزایی در این بین ایفا می‌كند.

روش های تقویت ناخن , تقویت و رشد ناخن با زیتون , بهترین راه های تقویت ناخن

كرم مرطوب‌كننده و مغذی كدلی سرشار از پلی فنول‌های آنتی‌اكسیدانِ انگور، آووكادو و كره درخت شی است كه محافظ و ترمیم‌كننده پوست دست بوده و احساس چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. متخصصان پوست بازار زیبایی با تایید این كرم محبوب تا 98درصد به طبیعی بودن تركیبات این محصول اطمینان دارند و معتقدند عصاره‌های طبیعی آن راه شما را تا رسیدن به دست و ناخن‌هایی سالم و زیبا كوتاه‌ترمی‌كند.

روش مصرف: كرم را روزانه به دفعات مورد نیاز روی پوست دست خود ماساژ دهید.

حدود قیمت: 45 هزار تومان


ترمیم ناخن با عسل و گل رز

تقریبا حدود نیمی از خانم‌ها از شكنندگی ناخن رنج می‌برند؛ ناخن‌هایی كه به سادگی می‌شكنند و ترك بر می‌دارند اما باید بدانید دلیل این مشكل عمیق‌تر از اینهاست. ناخن‌های شكننده، ناخن‌هایی هستند كه نمی‌توانند رطوبت را در خود نگه دارند، در نتیجه لایه‌های ناخن خشك می‌شود و ترك می‌خورد.

تقویت ناخن های شکننده , لوسیون تقویت ناخن زردبند , تقویت ناخن به صورت طبیعی

كرم نرم‌كننده و ترمیم‌كننده پوست دست و ناخن نوكس حاوی روغن گل رز، بادام شیرین و آووكادو برای تغذیه پوست است كه از پیدایش خشكی پوست جلوگیری كرده و با تركیبات عسل باعث ترمیم بافت پوست و سلامت، شادابی و زیبایی دست و ناخن می‌شود. این محصول به دلیل تركیبات طبیعی فراوانی كه درون خود دارد، می‌تواند در كوتاه‌ترین مدت رطوبت از دست رفته پوست شما را برگردانده و پوست اطراف ناخن‌ها را برای داشتن ناخن‌هایی سالم و زیبا تقویت كند.

روش مصرف: كرم را روزی دو مرتبه روی دست‌ها و ناخن ماساژ دهید.

حدود قیمت: 56 هزار تومان


محافظی مقاوم برای ناخن‌ها

عادات شما هم نقش مهمی در سلامت ناخن‌های شما دارند. قرار گرفتن بیش از حد ناخن‌ها در معرض آب است و مرطوب كردن مداوم دست و ناخن با آب در اثر شستن بیش از اندازه دست یا شستن ظروف و لباس‌ها و نظافت منزل بدون استفاده از دستكش می‌تواند شكنندگی ناخن و آسیب‌دیدگی پوست اطراف آن را بدتر كند اما كرم ترمیم‌كننده و نرم‌كننده كوتیكول ناخن ماوالا، كوتیكول ناخن‌ها را نرم كرده و از خشكی و ترك خوردن پوست اطراف ناخن جلوگیری می‌كند.

روش های طبیعی و خانگی تقویت ناخن , تقویت ناخن با روغن زیتون , لاک تقویت ناخن

به گفته متخصصان بازار زیبایی این محصول حاوی لانولین است كه با نرم و انعطاف‌پذیر شدن پوست اطراف ناخن از ریشه ریشه شدن آن جلوگیری می‌كند. این كرم كه مخصوص ناخن‌های خیلی خشك و شكننده با پوست‌های حساس طراحی شده، انتخاب مناسبی برای برگرداندن شادابی و زیبایی ناخن‌هاست.

روش مصرف:دورتادور ناخن و پوست اطراف آن را آغشته به كرم كنید و با حركات دورانی كاملا ماساژ دهید.

حدود قیمت: 40 هزار تومان


مرطوب‌کننده‌ای برای پوست و ناخن

تغییر رنگ ناگهانی جزئی و گاه خطرناك كه سراغ ناخن‌ها می‌آید، عفونت‌های قارچی هستند كه به سادگی از سالن‌های زیبایی غیربهداشتی منتقل می‌شود و در اثر استفاده از وسایل مانیكور استریل نشده به وجود می‌آید. عفونت قارچی باعث می‌شود ناخن از پوست زیر آن فاصله بگیرد و بعد ار ترك خوردن‌های پی‌درپی نازك و كاغذی شكل شوند.

تقویت کننده آنتن موبایل , کاشت ناخن , تقویت حافظه

كرم تقویت‌كننده بسیار قوی دست و ناخن كلارنس، محصولی برای تقویت پوست ناخن‌ها و پوست دست است كه مانع شكستگی، خشكی و خارش پوست می‌شود. این كرم در كنار ویژگی‌های مثبت در مراقبت از ناخن، نشانه‌های پیری به وجود آمده روی پوست را هم از بین برده و اجازه نمی‌دهد این لكه روی دست شما جا خوش كرده و زیبایی آن را از بین ببرد. این كرم حاوی ویتامین و پروتئین‌هایی است كه دست شما را همیشه مرطوب نگه می‌دارد.

روش مصرف: شب‌ها قبل از خواب ناخن‌ها و دست خود را با این كرم ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

حدود قیمت: 55 هزار تومان


ویدیو : موثرترین كرم‌های تقویت كننده ناخن