موتورسیکلت های خرچنگی +عکس : موتورسیکلت های خرچنگی +عکس خرچنگ موجودی که چهره ...



موتورسیکلت های خرچنگی +عکس

خرچنگ موجودی که چهره ای خشن دارد و حتی پوستش نیز سخت و محکم است می تواند گاهی به دست بشر به هنرهای خارق العاده تبدیل شود و تنها کمی استعداد نیاز دارد.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، استفاده از حیوانات برای ساخت وسایل هنری معمولا چیزی نیست که هر کسی ان را انجام دهد چرا که بسیاری از دوستداران حیوانات به مبارزه با آن بر میخیزند اما به نظر استفاده از مواد باقی مانده از حیوانات قابل خوردن خیلی شامل این مسئله نمی شوند.

 

یک سراشپز تایوانی با استفاده از خرچنگ دست به کاری بسیار جالب زده است به طوری که مشتریان مغازه اش چند وقتی است که تنها برای دیدن هنرنمایی او با خرچنگ به آن جا می روند.

 

موتورسیکلت , موتورسیکلت برقی , آدرس پارکینگ موتورسیکلت های توقیفی

 

"هوانگ مینگبو" توانسته است با استعداد خود خرچنگ ها را تبدیل به موتورسیکلت های کاملا زیبا و دقیق کند. او برای ساخت هرکدام از این موتور سیکلت ها از پوست خرچنگ استفاده کرده است که با حالت های خاصی به هم متصل شده اند.

 

این سرآشپز میگوید دور ریختن بخش های سخت این خرچنگ کار همه آشپزهاست اما من تصمیم گرفتم کاری جدید برای آن ها انجام دهم به طوری که دیگر نیاز به دور ریختن نباشد و همچنین از این بازیافت جذب مشتری نیز کرده ام.

کارت سوخت موتورسیکلت , خط چشم خرچنگی , موتورسیکلت توقیفی را چی کار می کنند

عنکبوت خرچنگی از دید نشنال جیوگرافیک , جاسازی تریاک در موتورسیکلت , راهنمای سفر با موتورسیکلت در اروپا

منبع:yjc.ir


ویدیو : موتورسیکلت های خرچنگی +عکس