موتورسیکلت‌های فوق‌العاده برای تازه کارها : کسانی که قصد دارند برای اولین بار ...


کسانی که قصد دارند برای اولین بار موتور سواری را تجربه کنند باید به دنبال مدل هایی بروند که علاوه بر امنیت بالا با مهارت های آنها نیز هماهنگی داشته باشد. بازار خبر: بسیاری افراد موتورسیکلت‌ها را وسایل نقلیه مناسبی نمی‌دانند و به دلایل مختلف از سوار شدن آن‌ها امتناع می‌کنند.

بر خلاف تصور متداول در صورتی که از موتور سیکلت به صورت صحیح و استاندارد استفاده شود وسایل نقلیه بسیار خوب و کاربردی هستند.

برای کسانی که می‌خواهند موتور سیکلت را به عنوان وسیله نقلیه خود انتخاب کنند ابتدای راه ممکن است کمی سخت باشد.

با این حال تکنولوژی امروزه چنان پیشرفت داشته که برای افراد مختلف با سلیقه‌ها و سطح مهارت متفاوت گزینه‌های خوبی جهت انتخاب موتور سیکلت وجود دارد.

با انتخاب یک موتور سیکلت مناسب می‌توان علاوه مصارف کاربردی آن از لذت موتورسواری نیز بهره مند شد.

در ادامه این مطلب به معرفی بهترین گرینه های انتخاب موتورسیکلت برای افرادی خواهیم پرداخت که مهارت بالایی در موتور سواری نداشته و به اصطلاح آماتور و تازه کار به حساب می‌آیند.

یاماها FZ-07

موتور: 689 سی سی 4 زمانه با سیستم خنک کاری مایع، 6 سرعته


این موتور سیکلت خوش دست با موتور 2 سیلندر خطی احساس خوشایندی را به سوارکار حین حرکت و شتاب گیری می‌دهد. ترمزهای دوگانه چرخ جلو باعث می‌شود که شخص کنترل مناسبی را هنگام مانور دهی و ترمزگیری داشته باشد. یاماها FZ-07 با حالتی اسپرت و در عین حال راحت بسیار برای مصارف شهری و یا حتی سفرهای طولانی تر مناسب است

راه های یافتن شغل برای تازه کارها , 5 صبحانه فوق‌العاده برای سلامتی , آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

هیوسانگ GT250

موتور: 249 سی سی 4 زمانه با سیستم خنک کاری روغن و هوا، 5 سرعته


GT250 به دلیل داشتن فریمی کشیده تر به نسبت مدل‌های دیگر هیوسانگ موتور سیکلت بزرگ‌تری به نظر می‌رسد. سیستم ترمزهای دیسکی و دوگانه جلو این اطمینان را به افراد تازه کار می‌دهد که بتوانند در شرایط مختلف کنترل خوبی بر روی موتورسیکلت خود داشته باشند. علاوه بر این وزن کم و ظاهر اسپرت آن بسیار مورد توجه جوانان و علاقه مندان به موتور سیکلت قرار می‌گیرد.

25 وب سایت برای یادگیری مهارت های تازه , راه کارها برای تقویت حافظه دانشاموزان , راهکارهایی برای تر و تازه ماندن نان

موتو گوتزی V7 استون

موتور: 744 سی سی 4 زمانه V-Twin 5 سرعته


یکی از بهترین گزینه‌ها با ظاهری قدیمی و کلاسیک از کشور ایتالیا است. طرح V7 استون برگرفته از طرح کلاسیک V7 از تاریخ غنی شرکت موتور سیکلت گوتزی است. اما بر خلاف مدل کلاسیک آن از تکنولوژی روز استفاده می‌کند و بسیار سبک تر است. علاوه بر این مشخصات موتورهای گوتزی به داشتن باک حجیم معروف هستند بنابر این از بابت سوخت هم در مسافت‌های طولانی تا حدودی خیالتان راحت است.

بدترین کارها برای اولین روز قرار , خواص فوق العاده ژل آلویه ورا برای کودک , 10 روش موثر برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات

هوندا CBR-500

موتور: 471 سی سی 4 زمانه با سیستم خنک کاری دوگانه با آب، 6 سرعته


شرکت هوندا با معرفی مدل CBR-500 بسیاری از علاقه مندان به موتور سیکلت را هیجان زده کرد. اگرچه این موتور سیکلت به کسانی که اولین تجربه موتور سیکلت سواری را می‌خواهند تجربه کنند پیشنهاد نمی‌شود اما سواری آن برای تمام کسانی که آن را امتحان کرده‌اند خوشایند و دلنشین بوده است. موتور 4 زمانه دوقلوی آن به نسبت وزن سبک خود موتور سیکلت شتاب بالای ایجاد می‌کند. هوندا معتقد است توان موتور CBR-500 برای هر گونه مصرفی مناسب است.

راهی برای تازه ماندن مواد غذایی , زنجبیل تازه برای سرماخوردگی , جملات زیبا برای نوزاد تازه به دنیا امده

KTM دوک 390 و دوک 200

موتور: 373 سی سی 4 زمانه تک سیلندر با سیستم خنک کاری آبی، 6 سرعته


شرکت KTM در سال‌های اخیر با تولید چندین مدل از موتور سیکلت های جذاب و دوست داشتنی مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به موتور سیکلت قرار گرفته است. بهترین مدل‌های این شرکت برای تازه کارها عبارت‌اند از دوک 200 ودوک 390. هر دوی این موتورهاتک سیلندر و 4 زمانه ست‌اند و به ترمزهای بزرگ بریمبو مجهز شده‌اند که کار را برای افراد تازه کار راحت تر می‌کنند.

رکورد تازه ای را برای آلوده ترین شهر جهان , برای شرکت تازه تاسیس شده چه چیزی نیازه , ست های فوق العاده زیبا برای پاییز

سوزوکی DR-200

موتور: 199 سی سی 4 زمانه با سیستم خنک کاری هوایی، 5 سرعته


مدل DR200 از سوزوکی مدلی باز طراحی شده بوده و جدیدترین عضو خانواده DR سوزوکی محسوب می‌شود. سری DR یکی از پرآوازه‌ترین‌ها در دسته موتورسیکلت‌های ورزشی و اسپرت در نظر گرفته می‌شوند. DR200 طراحی خود را تا حدودی از سری RM-Z سوزوکی به ارث برده. نشیمنگاه جدید آن سواری را راحت تر و خوشایند تر کرده و گنجایش باک آن نیز بیشتر شده است.

تبلیغات برای کسب و کار تازه , تبلیغات برای کسب و کار تازه و جدید , 6 خودروی فوق‌العاده برای خانم‌های اهل هیجان

یاماها SR400

موتور: 399 سی سی تک سیلندر 4 زمانه، 5 سرعته


یاماها را می‌توان یکی از مشتری مدارترین شرکت‌ها در زمینه تولید موتور سیکلت دانست. از آنجایی که این شرکت نظرات مشتریان خود را به طور مستقیم در محصولات خود لحاظ می‌کند در تولید SR400 نیز همین اتفاق صورت گرفته. SR400 یک موتور سیکلتی به روز و با فناوری بالا است که ظاهر قدیمی و کلاسیک مدل‌های قبلی را حفظ کرده است. سیستم موتور ین موتورسیکلت انژکتوری بوده سواری بسیار راحت و آرامی دارد از این رو بسیار برای تازه کارها مناسب است.

ست های فوق العاده زیبا برای پاییز 95 , 10 روش فوق العاده برای تقویت حافظه , ست های فوق العاده زیبا برای تابستان 95

سوزوکی GW250

موتور: 248 سی سی 2 سیلندر 4 زمانه SOHC، 6 سرعته


GW250 4 زمانه با موتور 2 سیل‌اند از همه جهت یک موتور سیکلت استاندارد و سطح متوسط است. نشیمنگاه این موتور سیکلت در عین راحتی ارتفاع کمی هم دارد و شخص می‌تواند به راحتی تعادل خود را حفظ کرده و توازن جرم موتورسیکلت را برقرار کند. از لحاظ ابعاد نیز اندازه آن برای مصارف شهری بسیار مناسب است.

برای نوزاد تازه به دنیا اومده چه اسباب بازی هایی بخریم , شلبی gte، لباسی تازه برای ماستنگ , تبلیغات مناسب برای کسب و کار تازه


ویدیو : موتورسیکلت‌های فوق‌العاده برای تازه کارها