موبایل موجودات فضایی روی زمین +عکس : طرفداران فرضیه وجود موجودات فضایی یا بیگانه ...


طرفداران فرضیه وجود موجودات فضایی یا بیگانه در آخرین مورد از کشف یک گوشی موبایل متعلق به ۸۰۰ سال قبل در اتریش خبر داده‌اند. آنها مدعی هستند که موجودات فضایی این گوشی را در زمین جا گذاشته‌اند. خبرآنلاین:‌ طرفداران فرضیه وجود موجودات فضایی یا بیگانه در آخرین مورد از کشف یک گوشی موبایل متعلق به ۸۰۰ سال قبل در اتریش خبر داده‌اند. آنها مدعی هستند که موجودات فضایی این گوشی را در زمین جا گذاشته‌اند.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده وسیله‌ای شبیه گوشی‌های قدیمی نوکیا یا اریکسون دیده می‌شود که دکمه‌های آن با زبانی شبیه زبان سومری نوشته شده‌اند. گروه‌های منتشر کننده این خبر می‌گویند این گوشی به تازگی در حفاری باستان‌شناسان در اتریش پیدا شده است و قدمتی بیشتر از ۸۰۰ سال دارد. به خاطر نبود اطلاعات موثق در این رابطه اما این مسئله یک دروغ و خبر ساختگی از سوی مخالفان خوانده شده است.

موجودات فضایی , موجودات فضایی ناسا , ناسا موجودات فضایی چرا آدم فضایی ها به زمین نمی آیند , موجودات فضایی یا تصاویر دستکاری شده ؟ , افشاگری اوباما درباره موجودات فضایی

گروه‌های حامی این نظریه اما می‌گویند  این وسیله که شباهت بسیاری به گوشی تلفن همراه دارد در حفاری‌های اطراف شهر سالزبورگ کشف شده اما باستان‌شناسان حقایق در رابطه با آن را مخفی کرده‌اند.

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی  , اوباما درباره حمله موجودات فضایی هشدار داد  , دانلود فیلم سینمایی موجودات فضایی


ویدیو : موبایل موجودات فضایی روی زمین +عکس