موانع فکری در برقراری رابطه جنسی : برای خیلی از افراد صحبت کردن درباره رابطه ...


برای خیلی از افراد صحبت کردن درباره رابطه جنسی سخت است، احساسی که کاملا طبیعی است. خیلی از زوجین تلاش می‌کنند به یکدیگر بگویند که از هم چه می‌خواهند، چه یک هماهنگی ساده و یک فانتزی عجیب و غریب. وب سایت نی نی بان: گاهی اوقات فقط کافی است به همسرتان بگویید درباره یک مسئله جنسی میخواهید با او صحبت کنید و نمی‌دانید او چه فکری می‌کند اما شما می‌خواهید صادق باشید.

موانع فکری در برقراری رابطه جنسی

برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری , برقراری رابطه جنسی در حین بارداری , علل درد حین برقراری رابطه جنسی

برای خیلی از افراد صحبت کردن درباره رابطه جنسی سخت است، احساسی که کاملا طبیعی است. خیلی از زوجین تلاش می‌کنند به یکدیگر بگویند که از هم چه می‌خواهند، چه یک هماهنگی ساده و ه یک فانتزی عجیب و غریب. این مهم است که زنان صدای خود را پیدا کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بالاخره پفک بخوریم یا نخوریم؟!

زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی , موانع رابطه جنسی , برقراری رابطه جنسی چند مرد به طور همزمان با شاهزاده قطر عکس

به راستی تکلیف ما با پفک چیست؟ خیلی از ما کم و بیش از مضرات مصرف پفک شنیده‌ایم اما اینکه بگوییم پفک سمی است ادعای مجزایی است...

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چرا بچه من نمی خوابه؟!

بهترین زمان ممکن برای برقراری رابطه جنسی , ماجرای دستگیری شاهزاده خانم قطر به جرم برقراری رابطه جنسی , برقراری رابطه جنسی شاهزاده قطر همزمان با 7 مرد عکس

کودکان نوپا و پیش از دبستان به ۱۱ تا ۱۴ ساعت خواب در هر ۲۴ ساعت نیاز دارند، شامل خواب شبانه و خواب نیمروز. نخوابیدن كودك ممكن است علل و عوامل متفاوتی داشته باشد كه در این مقاله به تعدادی از علل شایع این مشكل می پردازیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آموزش پایین آوردن تب کودکان

رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی

تبهای درجه پایین برای کودکان خطرناک نیستند و با طی شدن دوره شان، ایمنی بدن بالا می رود. اگر دمای بدن بچه از ۳۸,۹ درجه سلسیوس (۱۰۲ درجه فارنهایت) فراتر رود، وی در معرض خطر حمله بیماری قرار می گیرد و شما باید برای کاهش تب دست به اقداماتی بزنید.
  
ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



پس از سزارین، این موارد را رعایت کنید

اولین رابطه جنسی , رابطه جنسی مقعدی , رابطه جنسی ترامپ

آمار زایمان سزارین در جامعه ما بسیار بالاست. این آمارها بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است و مهم‌ترین علت آن هم ترس بسیاری از مادران از درد زایمان طبیعی می‌باشد. صرف نظر از آمار بالای سزارین، باید به این گروه از مادران، اطلاعات مفیدی درباره‌ی مراقبت‌های پس از زایمان سزارین بدهیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : موانع فکری در برقراری رابطه جنسی