مهم‌ترین اتومبیل‌های چینی نمایشگاه بیجینگ : در بین اتومبیل‌هایی که قرار است ...


در بین اتومبیل‌هایی که قرار است طی این مراسم رونمایی شوند مدل‌هایی از کمپانی‌های چری، جیلی، LeEco و پیر آلمانی «بورگ وارد» دیده می‌شود. وب‌سایت گجت نیوز: در بین اتومبیل‌هایی که قرار است طی این مراسم رونمایی شوند مدل‌هایی از کمپانی‌های چری، جیلی، LeEco و پیر آلمانی «بورگ وارد» دیده می‌شود.

قوی ترین اتومبیل چینی , نمایشگاه اتومبیل , عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس

سال گذشته بیش از 20 میلیون قطعه اتومبیل در چین به فروش رفته است که این کشور را به بزرگ‌ترین بازار اتومبیل تبدیل کرده است. بنابراین با درآمد حاصله از فروش این محصولات انتظار کمی نیست که ما شاهد عرضه اتومبیل‌های چینی مخصوص بازار آسیای شرقی باشیم.

در این مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین خودروهای چینی که قرار است طی نمایشگاه بیجینگ رونمایی شوند را معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

Chery Tiggo 7


نمایشگاه اتومبیل پاریس , درباره ماشین سریع‌ترین اتومبیل‌های تاریخ , جذاب ترین اتومبیل

در کنار بزرگانی مانند Great Wall، Geely و BYD، کمپانی چری هم یکی از بهترین برندهای تولیدکننده اتومبیل در کشور چین به‌حساب می‌آید. این کمپانی قصد دارد تا تازه‌ترین عضو خانواده Tiggo خود را در نمایشگاه بیجینگ رونمایی کند. این محصول همانند نسل‌های گذشته SUV بوده و به‌احتمال فراوان بازار ایران نیز پس از فروش موفقیت آمیز Tiggo 5 میزبان حضور او باشد.



Chery FV2030

مستند گران ترین اتومبیل های جهان , قشنگ ترین والپیپر اتومبیل های لوکس , مهر نمایشگاه اتومبیل

چری یکی از اتومبیل‌های چینی است که برای مقابله با سوخت فسیلی در نمایشگاه بیجینگ به نمایش درخواهد آمد. البته این تنها یک نمونه مفهومی از این خودرو الکتریکی است. این محصول هم از لحاظ اسم و هم از نظر طراحی کمی گیج کننده است.

هرچند که به نظر می‌رسد طرح مفهومی این محصول به مراحل پایانی خود رسیده باشد و ما با یک خودرو الکتریکی پر قدرت روبه‌رو خواهیم بود.



LeEco

قوی ترین شاسی بلند چینی , تصاویری خاص از نمایشگاه گران ترین ساعت مچی های دنیا , تصاویر نمایشگاه اتومبیل ژنو

LeSEE یکی از خودروهای جذاب چینی است که روز پنجشنبه گزارش کوتاهی از نخستین رونمایی آن را به انتشار رساندیم. کمپانی LeEco که اخیراً بر روی خودرو الکتریکی کمپانی استون مارتین هم سرمایه گذاری کرده است، قصد دارد با عرضه یک اتومبیل الکتریکی بدون راننده، رقیب جدی برای تسلا مدل اس کمپانی تسلا موتور باشد. هرچند که در مراسم روز پنجشنبه اطلاعات زیادی در ارتباط با این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که طی این مراسم شاهد ارائه اطلاعات مفصل‌تری از LeSEE باشیم.



Senova OffSpace

نمایشگاه اتومبیل سوییس , قیمت گران ترین اتومبیل قرن , نمایشگاه اتومبیل آرش برهانی

سنوا یکی از اتومبیل‌های چینی است که برای نخستین بار در نمایشگاه بیجینگ رونمایی خواهد شد. تا به حال یک سی تصویر پیش نمایش از آن انتشار یافته است که جزئیات دقیقی را از این خودرو نشان نمی‌دهد. بنابراین برایی دیدن این خودرو فقط چند روز دیگر باید صبر کنید.



lAT SUV

ده مورد از محبوب ترین غذاهای چینی , نمایشگاه مطبوعات , نمایشگاه بین المللی تهران

ساخت این خودرو برای نخستین بار سال 2002 میلادی استارت زد شد اما حالا پس از چند سال آن را در نمایشگاه بیجینگ خواهیم دید. طراحی تند و تیز این خودرو ما را به یاد طرح‌های مفهومی لکسوس LF-NX می‌اندازد اما همراه این تصاویر هیچ اطلاعاتی حتی نام آن منتشر نشده است. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که طول این خودرو شش متر خواهد بود.



Geely Emgrand GS

چینی زرین , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , نمایشگاه تلکام

کمپانی جیلی یکی از تولیدکنندگان اتومبیل‌های چینی است که ما کم و بیش شاهد حضور محصولاتی از آن در بازار ایران نیز هستیم. این کمپانی چینی سال‌های اخیر بسیار درخشان ظاهر شده است و با عرضه محصول GC9 در سال گذشته، توانست عنوان بهترین تولیدکننده خودرو سال چین شود. حال مدل GS نیز آمده تا زبان طراحی تازه‌ای از این کمپانی را به نمایش بگذارد.

این خودرو به‌صورت رسمی در پایان ماه مارس به بازار چین عرضه شد اما کمپانی جیلی قصد دارد تا آن را به نمایشگاه بیجینگ بیاورد. به نظر می‌رسد مدل دیگری از این محصول نیز قرار است به‌زودی عرضه شود که مخصوص بازار اروپا تولید خواهد شد.



Zotye SR8

نمایشگاه تهران , نمایشگاه کتاب , پربیننده ترین اخبار

زوتی یکی دیگر از خودروهای مشابه محصولات آلمانی است که این بار شباهت زیادی به محصولات پورشه را به خود می‌بیند. طی سال‌های اخیر کمپانی زوتی به ویژه در خودروهای SUV خود به یک تقلیدکننده و کپی کار لقب گرفته است. محصول جدید آن‌ها نیز از طراحی SUVهای پورشه پیروی می‌کند.

موتور این خودرو میتسوبیشی 2.0 لیتری توروب بوده که در خودرو Landwind X7 نیز به کار رفته است. قیمت این محصول حدود 17 هزار یورو خواهد بود که البته با توجه به کپی بودن بارز این محصول، زوتی فرصتی برای صادرات اتومبیل خود به دست نخواهد آورد.



Borgward BX7

اتومبیل , پرفروش ترین فیلم های ایرانی , نقشه نمایشگاه بین المللی تهران

برند آلمانی Borgward را به خاطر می‌آورید؟ این برند نام آشنا حدود 50 سال پیش به فعالیت می‌پرداخت. حال محصول جدیدی را با این برند به نام BX7 در نمایشگاه بیجینگ چین خواهیم دید؛ هرچند که این محصول هیچ ارتباطی با آلمان نداشته و یک محصول کاملاً چینی به‌حساب می‌آید.

این کمپانی آلمانی پس از گذشت نیم قرن تصمیم گرفته تا تولید محصولات خودش را در خاک چین انجام داده و بازار این کشور را بازار نخست خود بداند


ویدیو : مهم‌ترین اتومبیل‌های چینی نمایشگاه بیجینگ