مهران مدیری: امیدوارم فردا همه چیز بترکد! : امروز، یک روز به پخش مانده است، ...


امروز، یک روز به پخش مانده است، امیدوارم فردا همه چیز بترکد و بیش از تصورمان اتفاق بیفتد؛ من خیلی دعا کردم که این اتفاق بیفتد. خبرگزاری ایسنا: مهران مدیری در مراسم رونمایی از سریال «ویلای من» در سینما آزادی، گفت: حالا دیگر بحث مسائل مالی یا سود نیست، بلکه مساله‌ی احیای شبکه نمایش خانگی و اعتماد دوباره مردم به آن است.

مدیری درباره طرح سریال «ویلای من» توضیح داد: چند ماه پیش که طرح این سریال به ذهنم رسید، گفت‌وگوهایی با دوستان در مجموعه‌ی گلرنگ مطرح شد، اما با توجه به اتفاقاتی که در دو، سه سال اخیر در نمایش خانگی برای همه‌ی کارها افتاده، کار کمی سخت می‌شود. چون نمایش خانگی مسیری طی کرد که پر پیچ و خم بود و این اواخر هم برای مردم و هم برای کسانی که در آن فعالیت می‌کنند، مسیر خوبی نبود.

مهران مدیری , همسر مهران مدیری , دورهمی مهران مدیری

او ادامه داد: در شرایطی که بی‌اعتمادی نسبت به شبکه نمایش خانگی در بین مردم به وجود آمده، پذیرفتن «ویلای من» ریسک‌پذیری بالایی داشت، اما مدیران شرکت گلرنگ حمایت کردند و حسن نیت داشتند و تا الان همه چیز پاک و پاکیزه بوده است.

مهران مدیری تاکید کرد: من تلاشم را در حد بضاعتم کردم که «ویلای من» کاری خوب،‌ باکیفیت،‌ جذاب و با بازیگران خوب باشد و هرچیزی که لازمه‌ی یک کار خوب است داشته باشد. بقیه‌ی آن تلاش مسؤولان گلرنگ است که این سریال به خوبی به دست مردم برسد.

کارگردان «ویلای من» اضافه کرد: امروز، یک روز به پخش مانده است، امیدوارم فردا همه چیز بترکد و بیش از تصورمان اتفاق بیفتد؛ من خیلی دعا کردم که این اتفاق بیفتد.

مدیری نیز اشاره‌ای به وضعیت نامناسب سریال‌های نمایش خانگی داشت و گفت: الان موضوع فقط «ویلای من» نیست بلکه نجات نمایش خانگی است اگر از طرف مردم خیلی خوب استقبال شود که البته منظورم بحث‌های مالی و فروش نیست‌؛، مردم دوباره «ویلای من» و یا هر کار دیگری را بخرند کار بزرگی کردیم و نمایش خانگی را احیا کردیم و در تاریخ از ما می‌ماند که این کار را انجام دادیم.

او از وزارت ارشاد هم تشکر کرد و افزود: وزارت ارشاد هم خیلی به ما کمک کرد چون آنها هم می‌خواهند نمایش خانگی احیا شود؛ هر کسی در هر سمتی هر کاری از دستش بر می‌آمده انجام داده و این کار بدون هیچ مشکل و دردسری جلو رفته است.

مدیری در پایان صحبت‌هایش اظهار امیدواری کرد که «ویلای من» همه چیز را درست کند و ذهنیت را روتوش کند و پایه‌ای باشد تا کارهای دیگری در نمایش خانگی انجام شود.


ویدیو : مهران مدیری: امیدوارم فردا همه چیز بترکد!