مهران احمدی: دخترم عاشق تتلو است : داستان این مجموعه درباره نویسنده جوانی به ...


داستان این مجموعه درباره نویسنده جوانی به نام هوشنگ تتلو است که در طول قصه ماجراهای مختلفی برایش اتفاق می افتد. شخصیتی شیرین و بامزه که به زعم برخی از مخاطبان گاهی اوقات شیرین می زند.



هفته نامه تماشاگران امروز - نژند پیکانیان، حمیدرضا فلاح: مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا فیلم سینمایی «شیار 143» را روی پرده سینماها داشت و نوروز گذشته نیز در سریال «پایتخت 3» خوش درخشید، این روزها مشغول بازی در سریال «ابله» کمال تبریزی است؛ سریالی که برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود و تاکنون 4 قسمت از آن وارد بازار شده است.

داستان این مجموعه درباره نویسنده جوانی به نام هوشنگ تتلو است که در طول قصه ماجراهای مختلفی برایش اتفاق می افتد. شخصیتی شیرین و بامزه که به زعم برخی از مخاطبان گاهی اوقات شیرین می زند.

ویژگی های شخصیتی هوشنگ و هم نام بودن نام فامیل او با «امیر تتلو» خواننده در چند روز اخیر حواشی زیادی به وجود آورده؛ حواشی که منجر شد مهران احمدی بازیگر نقش هوشنگ، صفحه اینستاگرامش را ببندد. با این بازیگر گپ کوتاهی درباره این ماجراها زدیم.

مهران احمدی , مهران احمدی و همسرش و فرزندش , دیالوگ مهران مدیری عاشق یکی شدم مثل خودم سرسخت

دخترم عاشق تتلو است


مهران احمدی در گفتگویی درباره تشابه نام فامیل هوشنگ، کاراکتری که او در مجموعه «ابله» بازی می کند با نام تتلو، می گوید: «هیچ هدف خاصی از انتخاب این نام فامیل برای هوشنگ نداشتیم و چون دخترم تتلو را خیلی دوست دارد این فامیلی را برای هوشنگ گذاشتیم.»

بازیگر فیلم های «شیار 143» و «اسب حیوان نجیبی است» درباره موج اعتراض هایی که در صفحات مختلف فضای مجازی به خصوص صفحه اختصاصی سریال «ابله» در اینستاگرام شده، تصریح می کند: «متاسفانه دلیل این رفتار مردمان را نمی فهمم، وقتی اتفاقتی پیش می آید از لیونل مسی تا داور را فحش می دهند و بی حرمتی می کنند. مردم سر یک موضوع خانم هانیه توسلی را تهدید کردند! اینکه چرا باید این اتفاق ها بیفتد و این همه حرف و حدیث پیش بیاید به نظرم واقعا خنده دار است.»

خودم هم متحیر ماندم


او همچنین می افزاید: «راستش من اصلا و به هیچ عنوان فکرش را هم نمی کردم که برای هوشنگ به خاطر نام فامیلش این اتفاق بیفتد. هوشنگ در سریال «ابله» شخصیتی باهوش و زرنگ است که شیرینی ها و بامزه گی های خاص خودش را دارد، حالا این چه اشکالی دارد که چنین موج اعتراضی راه افتاده؟ برای خودم هم عجیب است و متحیر مانده ام.»

در ماشین، تتلو گوش می دهیم


«دختر من از تتلو خوشش می آید و در ماشین آهنگ هایش را گوش می دهد و من هم می شنوم، پس دلیلی ندارد که با هدف خاصی در این سریال از اسم تتلو استفاده کرده باشیم. ضمن اینکه کلیت سریال «ابله» درباره هوشنگ تتلو نیست و او هم داستان خودش را در این سریال دارد. پس حمله به این مجموعه نیز بی معنی است. «ابله» یک سریال است که ماجراهای مختلفی دارد و شخصیت های مختلف. هیچ تشابه اسمی در این سریال هدف دار نبوده و باز هم می گویم استفاده از اسم تتلو هم از این قضیه مستثنی نیست.»

مهران احمدی از انفجار استانبول , مهران احمدی از انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول , ریما رامین فر امیرحسین رستمی مهران احمدی در استانبول

مردم ایران هیجانی اند


«راستش نمی دانم دلیل اصلی این اتفاق ها چیست و خیلی هم دوست ندارم درباره اش حرف بزنم. تنها نکته ای که می توانم بگویم این است که ایرانی ها برخلاف اینکه می گویند احساساتی هستند، اینطور نیستند و اتفاقا به نظر من کاملا هیجانی اند و با مسائل و رخدادهای مختلف نیز هیجانی برخورد می کنند. تا یک جوی به وجود می آید با هیجان از آن می گویند که این مسئله شاید خیلی هم طول نکشد و زود موج-ش از بین برود و به فراموشی سپرده شود.»

صفحه اینستاگرامم را بستم

«بی حرمتی ها در صفحه من هم صورت گرفت و خیلی ها کامنت های نامربوط و توهین آمیز گذاشتند؛ همه را پاک کردم و وقتی هم دیدم این موضوع شدت گرفته، صفحه ام را در اینستاگرام بستم. واقعا نمی دانم به چه جرمی باید این بی حرمتی ها را تحمل می کردم و به همین خاطر تصمیم گرفتم صفحه ام را تعطیل کنم. به نظر من اینجور افراد با حرف های زشت و زننده شان شخصیت و فرهنگ خودشان را نشان می دهند؛ وگرنه طرفداری از چهره محبوب با توهین و بی احترامی به دیگران اسمش طرفداری و علاقه نیست.

این افراد از دار و دسته ای هستند که خودشان هم نمی دانند برای چه و با چه هدفی این کارها را انجام می دهند. من نه هیچ جوابی برای آنها دارم و نه اصلا درست می بینم که بخواهم حرفی بزنم. فقط می توانم در یک کلمه بگویم واقعا متاسفم. همین!»


ویدیو : مهران احمدی: دخترم عاشق تتلو است