مهدی علی: گل ایران اشتباه بود : مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل تیم ملی امارات ...


مهدی علی سرمربی ایرانی الاصل تیم ملی امارات در خصوص شرایط تیمش گفت: تورنمنت به پایان نرسیده و ما محکوم به برد مقابل سامورایی‌ها هستیم. ورزش سه: مهدی علی سرمربی تیم ملی امارات همچنان از داوری در بازی با ایران ناراحت است و در مصاحبه ای حرف های تندی زد.

همیشه تیم برتر پیروز نمی شود

فوتبال برد و باخت دارد و این منطق فوتبال است که همیشه تیم های برتر برنده بازی نشوند. در بازی با ایران با وجود برتری بر این تیم دیدید در نهایت ما بازنده شدیم هرچند که گل آفساید خوردیم. این باخت ما را غمگین نمی کند اما باید بگویم ما شاد هم نیستیم. ما برای رسیدن به این نقطه زحمت زیادی کشیده ایم.

تیم کی روش فقط دفاع می کند

درست است که در چهره بازیکنان ما اندوه دیده می شود اما آنها یکی از بهترین بازی های تورنمنت را انجام دادند . ما لیاقت به ثمر رساندن حداقل 2 گل را داشتیم ولی تیم مقابل فقط دفاع می کرد.این موضوعی بود که مورد انتقاد کارشناسان در جام جهای برزیل هم قرار داشت. اما کارلوس کی روش مربی تیم ملی ایران اعتقادی راسخ به ضد حمله دارد و بازی را می بندد و برای حمله کردن ترس زیادی دارد. آنها از ترس در خط دفاعی خودشان بصورت لایه لایه قرار می گیرند.

به خاطر تماشاگران ایرانی صدایم به بازیکنان نمی رسید

ما از بازیکنان خواستیم از عمق به دروازه ایران یورش ببرند. خواسته من در نیمه نخست همین بود اما به خاطر سر و صدای زیاد تماشاگران ایرانی نمی توانستم دستوراتم را به گوش بازیکنانم برسانم.

گل ایران اشتباه بود

گلی که ایران به ثمر رساند آنقدر مشکوک بود که باعث مکث شدید داور شد. بسیاری از کارشناسان داوری بر درست نبودن این گل صحه گذاشتند.من چنین داوری را در طول 35 سال حضورم در فوتبالم را ندیده بودم و من تعجب می کنم چرا این داور را برای ما انتخاب کردند. حتما نمی خواستند با ایران روبرو شوند.این داور یک اخطار عجیب هم به ولید عباس داد و او را دو اخطاره کرد یعنی که ولید را برای بازی با ژاپن نخواهیم داشت.اگر کارت می خواست کارت زرد بدهد باید به اکثر بازیکنان ایران اخطار می داد. این اقدام اشتباه کمیته داوران در بازی با ازبکستان و عربستان هم تکرار شد و داور استرالیایی بازی در این بازی 7 بار از کارت زردش استفاده کرد چون آنها می دانستند با ازبکستان مواجه خواهند شد.


ویدیو : مهدی علی: گل ایران اشتباه بود