مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی در زندان! : مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی در زندان! سریال ...



مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی در زندان!

سریال پلیسی «دیوار» که از اوایل هفته کلید خورده، مراحل تصویربرداری را در شهرک دفاع مقدس سپری می‌کند.

 

مهدی سلطانی , آتیلا پسیانی , البوم تصاویر زیبای آتیلا پسیانی

 

به گزارش شبکه ایران تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم اوایل هقته در منطقه دربند تهران کلید خورد و گروه تولید این روزها در لوکیشن دکور زندان واقع در شهرک دفاع مقدس ضبط تصاویر را پی می‌گیرند.

آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی و کامران تفتی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون در این لوکیشن جلوی دوربین رفته‌اند. مهرداد صدیقیان،‌ فریبا کوثری، تینا آخوند تبار و علیرضا مهران از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.این مجموعه پلیسی روایتگر داستان مجرمی است که پس از طی کردن دوره محکومیتش در صدد انتقام بر می‌آید. در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است.

همچنین معرفی برخی از باندهای تبهکاری و سرقت در ایران که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها گروه باند سارقان بین المللی فیوج هستند، مضمون این سریال را تشکیل می دهد.حمید نعمت‌الله که پیش از این در ساخت فیلم «روز بعد از خوشبختی»، «رستگاران» و «زیر هشت» با مقدم همکاری داشته نگارش این سریال را برعهده دارد.

«دیوار» به سفارش نیروی انتظامی و همکاری شبکه یک در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای برای نمایش در هفته نیروی انتظامی تولید می‌شود و تهیه‌کنندگی آن را همچون آثار پیشین مقدم، همسر وی ‌ الهام غفوری عهده‌دار است.سایر عوامل اصلی این سریال عبارتند از: فرشاد گل سفیدی: تصویربردار ، فرشید احمدی: صدابردار، آرزو غفوری: طراح لباس و صحنه، مجید اسکندری: طراح گریم ، بروز نیک نژاد: برنامه ریزو دستیار یک کارگردان، آرش صالحی : مدیر تدارکات./شبکه ایران


ویدیو : مهدی سلطانی و آتیلا پسیانی در زندان!