«مهدیه» پیدا شد : دختر بچه ای چهار ساله که صبح روز شنبه سوم اسفند ماه 1392 ...


دختر بچه ای چهار ساله که صبح روز شنبه سوم اسفند ماه 1392 ربوده شده بود به خانه بازگشت. خبرگزاری ایسنا: دختر بچه ای چهار ساله که صبح روز شنبه سوم اسفند ماه 1392 ربوده شده بود به خانه بازگشت.

فرارو در ادامه نوشت: مهدیه دختر 4 ساله ساکن شهر جدید اندیشه، فاز چهار صبح شنبه سوم اسفند ماه 1392 از منزل خارج شده بود. شواهد و اظهارات همسایه و دوربین مداربسته یکی از آنها که لحظه خروج مهدیه از منزل را ثبت کرده بود، زنی را نشان می‌داد که با دختر بچه خوش و بش می‌کند و لحظاتی بعد زن از کادر خارج و مهدیه هم به همان مسیر می‌رود."

مهدیه الهی قمشه ای , مهدیه الهی قمشه‌ای , پیدا کردن آی پی سایت

خانواده مهدیه پس از مراجعه به کلانتری محل و تمام بیمارستان‌ها نتوانستند خبری از مهدیه پیدا کنند. در این طول این مدت ماموران پلیس نیز جستجوهای گسترده‌ای را انجام داده و با کمک سگ های زنده یاب به جستجو در منطقه پرداختند. به جز همان تصویر مات دوربین مداربسته ردی از این کودک پیدا نشد.

صبح روز یکشنبه خانواده مهدیه در تماس با سایت "فرارو" ماجرای گم شدن مرموز "مهدیه" را شرح دادند. گزارش گم شدن مهدیه با تصویری نه چندان واضح از این کودک تنظیم شد. از لحظه انتشار این خبر پیغام های امیدوار کننده ای از طرف مخاطبان فرارو به ما می رسید.

سرانجام پس از گذشت چهار روز از این ماجرا، "مهدیه" حوالی ظهر دیروز به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

یکی از نزدیکان "مهدیه" با تشکر از افرادی که در این طول این مدت پیگیر و نگران "مهدیه" بودند، ماجرای بازگشت کودک را برای فرارو شرح داد: "زنی که مهدیه را ربوده بود، روز سه شنبه کودک را با تاکسی دربست به شهر جدید اندیشه فاز چهار می‌فرستد. راننده تاکسی از روی تصویری که از "مهدیه" در فضای مجازی منتشر شده بود، وی را شناسایی و این موضوع را با کلانتری در میان می‌گذارد. و از این مسیر دختر پیدا می‌شود."


ویدیو : «مهدیه» پیدا شد