مهدوی كیا:استقلال تیم با شخصیتی است :     کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین از ...



 

استقلال , سایت استقلال , سایت باشگاه استقلال

 

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای موفقیت در نیم فصل دوم خبر داد.

مهدی مهدوی‏کیا در آستانه بازی حساس تیمش مقابل استقلال تهران گفت:«خوشبختانه وضعیت بازیکنان استیل آذین بعد از اردویی که در ترکیه داشتیم بسیار مطلوب است و انشاالله بتوانیم با تلاش و همت بیشتر در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. با توجه به تعطیلی لیگ تمرینات خوبی داشتیم و شرایطمان نسبت به قبل بسیار بهتر شده است و من به موفقیت استیل آذین در نیم فصل دوم امیدوارم.»

وی افزود : «در فوتبال همیشه باید امیدوار زندگی کرد. من هنوز هم معتقدم استیل آذین سرمایه های خوبی دارد و برای موفقیت ابزار لازم را دارد و فقط نیاز به کمی شانس دارد تا به هدفش برسد و از شرایط بد کنونی فاصله بگیرد.»

مهدوی‏کیا درباره بازی با استقلال هم گفت : «بازی بسیار سختی را مقابل استقلال در پیش داریم. شرایط این تیم برای ما تفاوتی ندارد. برخی می گویند این تیم شرایط خوبی ندارد اما من این موضوع را قبول ندارم چراکه آنها بازیکنان بزرگی دارند و تیم با شخصیتی هستند. ما بدون توجه به این حرفها باید فقط روی بازی خودمان تمرکز کنیم و اوضاع خودمان را سر و سامان دهیم. استقلال تیم خوب و بزرگی است و قطعا در برابر ما یک بازی زیبا را به نمایش خواهد گذاشت. اگر انشالله مسئله خاصی پیش نیاید ما هم در این دیدار فقط به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود تا جهش خود را در جدول از همین بازی اول نیم فصل دوم آغاز کنیم.»


ویدیو : مهدوی كیا:استقلال تیم با شخصیتی است