مهدوی‌کیا: دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم حتی با هامبورگ! : بازیکن باسابقه ...


بازیکن باسابقه پرسپولیس بعد از خداحافظی از این تیم گفت: این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر همه چیز تمام شد. ایسنا: بازیکن باسابقه پرسپولیس بعد از خداحافظی از این تیم گفت: این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر همه چیز تمام شد.

مهدی مهدوی‌کیا پس از خداحافظی از فوتبال با ناکامی در فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: دوست داشتم با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کنم اما ما در حالی که دو بار جلو افتاده بودیم نتیجه را واگذار کردیم. این بدترین حالتی بود که می‌توانستم پیش‌بینی کنم. واقعا برایم سخت بود. شرمنده هواداران شدیم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم. سخت‌تر از این نمی‌توانست باشد.

وی همچنین درباره حضور چند دقیقه‌ای‌اش در بازی بیان کرد: از قبل هم قرار بود 5 دقیقه بازی کنم و امروز هم همین اتفاق افتاد اما بدترین حالت رقم خورد و با شکست از پرسپولیس خداحافظی کردم. هواداران امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند و ممنون‌شان هستیم. شرمنده آن‌ها شدیم. امروز یکی از بدترین روزهای ورزشی‌ام بود.

مهدوی‌کیا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اگر باشگاه پرسپولیس بازی دوستانه‌ای برای خداحافظی‌اش در نظر بگیرد، حاضر به بازی خواهد شد بیان کرد: دیگر بازی نمی‌کنم و تمام شد. اگر مقابل هامبورگ هم دوستانه برگزار کنند، دیگر بازی نمی‌کنم و این آخرین بازی‌ام برای پرسپولیس بود.


ویدیو : مهدوی‌کیا: دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم حتی با هامبورگ!